به انجمن تخصصی پژو 206. خوش امدید برای عضویت اینجا را کلیک کنید


اعلانات سایت

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

امروز پنج شنبه آبان 8, 93 10:40 pm
خرید و فروش ماشین

فروش لوازم آپشن و لوکس

مکس اسپید

ایران اپشن


ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


قوانين انجمن


لطفا قبل از ایجاد مبحث جدید از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل کنید .

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.   



ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 279 پست ]  برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  بعدي
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: جمعه اسفند 12, 89 2:13 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: جمعه اسفند 12, 89 12:11 am

پست ها : 555

محل سکونت: Iran
تشکر کرده اید: 133 مرتبه
تشکر شده:
534 مرتبه در 259 پست

نوع خودرو: پژو 206

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
بررسی خودرو های جدید تیپ 5:

این ماشین ها با تغییرات زیادی که در بدنه و موتورشان ایجاد شده ولی هنوز پر قدرترین ماشین در برابر رقیبان خود هستند اگر میخواهید تیپ5 جدید بخرید باید این نکات را در نظر داشته باشید.تمامی این موارد روی 2 خودرو تیپ5 مدل 89 تست شده است.
این خودرو هنوز توانایی تولید 110 اسب بخار در 5800 دور را داراست . حداکثر سرعت به صورت فابریک در کفی به 195 کیلومتر میرسدو در صورت نداشتن کاتالیزور به 198 کیلومتر رسید.
شتاب این خودرو هنوز برابر با 9.6 ثانیه میباشد.
همانطور که میداند در هر شهر با توجه به فاصله از دریا و فشار جو چند ثانیه ای به شتاب خودرو ها افزوده میشود در شهر ما حدودا 4 ثانیه می باشد.به طوریکه شتابگیری با کورنومت موبایل این گونه بوده است.
خودرو تندر 90 . کاتالوگ 10.5 ثانیه و در شهر ما حدودا 15.5 ثانیه تست شده روی 3 خودرو تندر.
خودرو پژو206 تیپ2 کاتالوگ:14 ثانیه/ تست شد حدودا18.4 ثانیه.
خودرو پارس ای ال ایکس:کاتالوگ 9 ثانیه/ تست شد حدودا 13.9 ثانیه
خودرو 206تیپ5:کاتالوگ : 9.6 ثانیه / تست شد 14.5 ثانیه.
خودرو جن2:کاتالوگ:10.2 ثانیه/تست شد 15.3 ثانیه
این نشان دهنده ان است که هنوز شتاب این خودرو همان 9.6 ثانیه میباشد با شتابگیری با خودرو جن2 قدیمی و تندر کاملا مشخص میشود.
امکانات رفاهی این خودرو تغییری نکرده است.
بدنه . صندلی ها . داشبورد . طراحی داخلی کاملا ایرانی میباشد.
گیربکس این خودرو همانند سایر مدل های زیر 85 ساخت مگان موتور و داخلی می باشد.

تغییراتی که به وضوح در موتور مشاهده میشود:
تغییر ای سی یو به 7.4.5 . تغییر سیستم ورودی هوا و هواکش.تغییر دریچه گاز ورودی سایر قطعات اکثرا در موتور فرانسوی می باشد.

مشکلات این خودرو:
مشکل اصلی این 206 میتوان سوخت بسیار بالای سیکل شهری ان دانست .همچنین مشکلاتی در سیستم سوخت رسانی . مشکلاتی در قسمت هیدرولیک و فرمان که اکثر خودرو ها برای تعمیر به صاحبانشان فراخوان فرستاده شد.

_________________
امضا TU5 ......7.4.4 ........83

ماشین هایی که داشتم:

تیپ2 سفید مدل 88 . پراید مشکی مدل 84 . پارس نوک مدادی مدل 88 . زانتیا نقره ای مدل 82 . تیپ5 سفید مدل 89 .پراید نوک مدادی111 مدل90 .پژو405 TU5 سفید مدل91 . پارس ای ال ایکس مشکی مدل 84 . پراید 111 ابی کاربنی مدل 90 . پارس ELX نوک مدادی مدل 90 .تیپ2 مشکی مدل 82 .پراید 132 سفید مدل 89 .زانتیا نقره ای مدل 84.پارس ای ال ایکس نقره ای مدل 86 ..


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم keivantype5 به خاطر این پست تشکر کرده اند
saeednavaro, sarina8, rezan65
پستارسال شده در: جمعه اسفند 13, 89 11:48 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 10 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 10 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: سه شنبه اسفند 3, 89 4:14 pm

پست ها : 479

محل سکونت: Iran - UAE
تشکر کرده اید: 27 مرتبه
تشکر شده:
282 مرتبه در 138 پست

نوع خودرو: Two O Six
keivantype5 نوشته است:
بررسی خودرو های جدید تیپ 5:

این ماشین ها با تغییرات زیادی که در بدنه و موتورشان ایجاد شده ولی هنوز پر قدرترین ماشین در برابر رقیبان خود هستند اگر میخواهید تیپ5 جدید بخرید باید این نکات را در نظر داشته باشید.تمامی این موارد روی 2 خودرو تیپ5 مدل 89 تست شده است.
این خودرو هنوز توانایی تولید 110 اسب بخار در 5800 دور را داراست . حداکثر سرعت به صورت فابریک در کفی به 195 کیلومتر میرسدو در صورت نداشتن کاتالیزور به 198 کیلومتر رسید.
شتاب این خودرو هنوز برابر با 9.6 ثانیه میباشد.
همانطور که میداند در هر شهر با توجه به فاصله از دریا و فشار جو چند ثانیه ای به شتاب خودرو ها افزوده میشود در شهر ما حدودا 4 ثانیه می باشد.به طوریکه شتابگیری با کورنومت موبایل این گونه بوده است.
خودرو تندر 90 . کاتالوگ 10.5 ثانیه و در شهر ما حدودا 15.5 ثانیه تست شده روی 3 خودرو تندر.
خودرو پژو206 تیپ2 کاتالوگ:14 ثانیه/ تست شد حدودا18.4 ثانیه.
خودرو پارس ای ال ایکس:کاتالوگ 9 ثانیه/ تست شد حدودا 13.9 ثانیه
خودرو 206تیپ5:کاتالوگ : 9.6 ثانیه / تست شد 14.5 ثانیه.
خودرو جن2:کاتالوگ:10.2 ثانیه/تست شد 15.3 ثانیه
این نشان دهنده ان است که هنوز شتاب این خودرو همان 9.6 ثانیه میباشد با شتابگیری با خودرو جن2 قدیمی و تندر کاملا مشخص میشود.
امکانات رفاهی این خودرو تغییری نکرده است.
بدنه . صندلی ها . داشبورد . طراحی داخلی کاملا ایرانی میباشد.
گیربکس این خودرو همانند سایر مدل های زیر 85 ساخت مگان موتور و داخلی می باشد.

تغییراتی که به وضوح در موتور مشاهده میشود:
تغییر ای سی یو به 7.4.5 . تغییر سیستم ورودی هوا و هواکش.تغییر دریچه گاز ورودی سایر قطعات اکثرا در موتور فرانسوی می باشد.

مشکلات این خودرو:
مشکل اصلی این 206 میتوان سوخت بسیار بالای سیکل شهری ان دانست .همچنین مشکلاتی در سیستم سوخت رسانی . مشکلاتی در قسمت هیدرولیک و فرمان که اکثر خودرو ها برای تعمیر به صاحبانشان فراخوان فرستاده شد.  

با سلام
دوست عزیز من کمی احساس میکنم شما یکم دارین دربارش زیادی تعریف میکنین (ببخشیدا)
ولی مثلا من که یه 84 7.4.4 دارم و تجربه با یه 82 7.4.4 هم داشتم نظرم اینه
اینو بگم ماشین بنده مجهز به سیستم اگزوز سوپر اسپریم و شمع های سوزنی بوده
شتاب 9.6 که از سوی کمپانی سازنده یعنی پژو به ایران خودرو داده شده برای من یه ارزو هست چون با بنده با استفاده از دستگاه v-box (یکی از دوستانم از مجله ماشین اوردن) در کنار دریا دمای هوا 2 درجه بنزین نصفه کوئیک شیفتر داشته (اصلا خوشم نمیاد ) دمای موتور روی 89 تا 91 فشار روغن 87 درجه روغن داخل هم مگوئن Ultra Performance Longlife SAE 5W-40 بود پدال گاز 5 سیمه بود تو صندوق عقب هیچ چیزی نبود (حتی زاپاس) جاده هم به اجازه نیروی انتظامی تا چند دقیقه بسته بود و وضعیت عالی داشت (لازم هست تشکر کنم از نیروی انتظامی بابت این کارشون ولی  :x  ) بنزین هم سوپر بود و به اجبار دوستم مکمل سوخت اصل توتال ریختیم توش
دیسک صفحه تازه بود موتور 70 تا بیشتر کار نکرده بود ( دیسک صفحه والئو اصل بود خودم از امارات خریدم ) سایز لاستیک 205 بود و اجاش 93 % بود دسیک ترمز تازه عوض شده بود همراه با لنت و روغن گیرباکس که اونم مگوئن
رانندگی هم اقای رضا شالچی (راننده رالی ایران خودرو ) به عهده داشتن
تایم شد :
0 تا 100 : 9.8 تا 9.9 ! همین
دیگه بالاتر نرفت چون وضعیت بنزین اینجا بده همون دلیلی که جنسیس کوپه نمیتونه 6 ثانیه بزنه
کیفیت متریال داخلی برای من خوب بوده و بی سر و صدا
گیرباکس ماشین های زیر 85 که فرانسوی هست
و در بقیقه با شما موافقم
با تشکر از شما

4.3.2011

_________________
امضا
بچه ها من برگشتم :دی


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: شنبه اسفند 14, 89 11:15 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: جمعه اسفند 12, 89 12:11 am

پست ها : 555

محل سکونت: Iran
تشکر کرده اید: 133 مرتبه
تشکر شده:
534 مرتبه در 259 پست

نوع خودرو: پژو 206

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
سلام دوست عزیز شتاب 9.6 ثانیه هیچ وقت اتفاق نمی افته و شدنی نیست این که در کاتالوگ نوشته اصلا این جوری که ما میگیریم محاسبه نمیشه یک سیستمک دیگه هست نه کورنومتر موبایل :D

به این صورت که یک چرخ اضافی و یک سیستم ثبت دیجیتالی اضافه میشه توضیحش طولانی/. و اونوقت هست که شتاب ثبت میشه و تنها یک معیار بیش نیست و ارزشی نداره . به عنوان مثال در کاتالوگ مزدا3 شتاب9.2 ثانیه ثبت شده ولی همین تیپ5 جدید این ماشین را چه روی تیپ ترونیک و چه اتوماتیک میخورش و میره و تنها سرعت 110 مزدا میتونه از کنارش رد شه...من شتابی که کاتالوگ ها مینویسن را اصلا قبول ندارم.

دوست گرامی من خودم تیپ5 مدل 84 داشتم و گیربکسش ایرانی و ساخت شرکت مگان موتور بوده!!

_________________
امضا TU5 ......7.4.4 ........83

ماشین هایی که داشتم:

تیپ2 سفید مدل 88 . پراید مشکی مدل 84 . پارس نوک مدادی مدل 88 . زانتیا نقره ای مدل 82 . تیپ5 سفید مدل 89 .پراید نوک مدادی111 مدل90 .پژو405 TU5 سفید مدل91 . پارس ای ال ایکس مشکی مدل 84 . پراید 111 ابی کاربنی مدل 90 . پارس ELX نوک مدادی مدل 90 .تیپ2 مشکی مدل 82 .پراید 132 سفید مدل 89 .زانتیا نقره ای مدل 84.پارس ای ال ایکس نقره ای مدل 86 ..


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: شنبه اسفند 14, 89 11:21 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: جمعه اسفند 12, 89 12:11 am

پست ها : 555

محل سکونت: Iran
تشکر کرده اید: 133 مرتبه
تشکر شده:
534 مرتبه در 259 پست

نوع خودرو: پژو 206

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
[b]دوستانی که مشکل سوخت زیاد دارن ... تیپ5 های جدید میتوانند از اکتان استفاده کنند من خودم از اکتان کاسپین به قیمت هزار تومان حدود 1 ماه هست قبل از اینکه بنزین بزنم و باک خالی هست میریزم داخل باک و سوخت به طرز چشمگیری کم میشه اکتان بنزین معمولی ما عدد75 هست در صورتی که 206 روی عدد 95 سوختش تنظیم هست هر عدد اکتان برای 50 لیتر کافیست ...
دوستان من از اکتان وورس المان به قیمت 6 هزار تومان هم استفاده کردم ولی تاثیر این یکی بیشتر بوده ... حال انتخاب باشماست تست کردنش ضرر نداره من نتیجه گرفتم. [/b]

_________________
امضا TU5 ......7.4.4 ........83

ماشین هایی که داشتم:

تیپ2 سفید مدل 88 . پراید مشکی مدل 84 . پارس نوک مدادی مدل 88 . زانتیا نقره ای مدل 82 . تیپ5 سفید مدل 89 .پراید نوک مدادی111 مدل90 .پژو405 TU5 سفید مدل91 . پارس ای ال ایکس مشکی مدل 84 . پراید 111 ابی کاربنی مدل 90 . پارس ELX نوک مدادی مدل 90 .تیپ2 مشکی مدل 82 .پراید 132 سفید مدل 89 .زانتیا نقره ای مدل 84.پارس ای ال ایکس نقره ای مدل 86 ..


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: شنبه اسفند 14, 89 11:33 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 10 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 10 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: سه شنبه اسفند 3, 89 4:14 pm

پست ها : 479

محل سکونت: Iran - UAE
تشکر کرده اید: 27 مرتبه
تشکر شده:
282 مرتبه در 138 پست

نوع خودرو: Two O Six
[quote="keivantype5"]سلام دوست عزیز شتاب 9.6 ثانیه هیچ وقت اتفاق نمی افته و شدنی نیست این که در کاتالوگ نوشته اصلا این جوری که ما میگیریم محاسبه نمیشه یک سیستمک دیگه هست نه کورنومتر موبایل :D

به این صورت که یک چرخ اضافی و یک سیستم ثبت دیجیتالی اضافه میشه توضیحش طولانی/. و اونوقت هست که شتاب ثبت میشه و تنها یک معیار بیش نیست و ارزشی نداره . به عنوان مثال در کاتالوگ مزدا3 شتاب9.2 ثانیه ثبت شده ولی همین تیپ5 جدید این ماشین را چه روی تیپ ترونیک و چه اتوماتیک میخورش و میره و تنها سرعت 110 مزدا میتونه از کنارش رد شه...من شتابی که کاتالوگ ها مینویسن را اصلا قبول ندارم.

دوست گرامی من خودم تیپ5 مدل 84 داشتم و گیربکسش ایرانی و ساخت شرکت مگان موتور بوده!![/quote]
دوست عزیز بنده هم گفتم من از دستگاه v-box استفاده کردم
میدونی چرا اینطوری هست؟؟ کیفیت بنزین
این ماشین تو فرانسه و اب و هوای اونجا تست شده (مطمعنا با بهترین بنزینشون و البته نه روی جاده از دستگاهی مثل دینو استفاده کردن)
بهتر قبول داشته باشید ماشینتون میره ولی با این وضعیت نه (به رانندگی شما - اب و هوا - فشار هوا - دمای هوا- نوع بنزین - سالم بودن موتور - سالم بودن شمع ها - لاستیک و جاده استاندارد (البته هیچ وقت رو جاده تست 0 تا 100 نمیگیرن) )
206 میتونه مزدا 3 رو بگیره (البته اتوماتش) البته بستگی به راننده و نوع خودرو (سلامت خودرو) داره

ماشین بنده هم سال 84 ساخته شده گیرباکس ساخت فرانسه هست (حک شده ) MA5 هستش
البته یه مسله ای هست از خرداد سال 84 گیرباکس ها عوض شده (من ابان ماه اگه اشتباه نکنم خریدم)

[quote="keivantype5"][b]دوستانی که مشکل سوخت زیاد دارن ... تیپ5 های جدید میتوانند از اکتان استفاده کنند من خودم از اکتان کاسپین به قیمت هزار تومان حدود 1 ماه هست قبل از اینکه بنزین بزنم و باک خالی هست میریزم داخل باک و سوخت به طرز چشمگیری کم میشه اکتان بنزین معمولی ما عدد75 هست در صورتی که 206 روی عدد 95 سوختش تنظیم هست هر عدد اکتان برای 50 لیتر کافیست ...
دوستان من از اکتان وورس المان به قیمت 6 هزار تومان هم استفاده کردم ولی تاثیر این یکی بیشتر بوده ... حال انتخاب باشماست تست کردنش ضرر نداره من نتیجه گرفتم. [/b][/quote]

در این یه مورد با شما موافق نیستم
چون دوست بنده همیشه از بنزین سوپر با مکمل توتال استفاده میکرد این بلا سر کاتالیزورش اومد (کاتالیست کانورتور)
کیپ کیپ صدای تراکتور ماشینشون میداد
اگه میخواین لینکشو بهتون بدم ؟

با احترام

_________________
امضا
بچه ها من برگشتم :دی


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: چهارشنبه خرداد 4, 90 5:41 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: چهارشنبه خرداد 4, 90 4:15 pm

پست ها : 128

محل سکونت: مشهد
تشکر کرده اید: 16 مرتبه
تشکر شده:
57 مرتبه در 40 پست

نوع خودرو: پژو

تیپ خودرو: 207i دستی
با عرض  سلام خدمت دوستان   بنده   تازه   عضو انجمن شدم   بیست روزی  میشه   یه تیپ  5   خریدم   قبلا   تیپ 2  84   داشتم     اونو داشتم ازش  راضی   بودم  اینو خریدم گفتم    دیگه باید  زمینو بکنه   اما   خیلی    شتابش  کمه     البته ماشین   دو هزارتا کار کرده     پدال گازش  انگار  عشقی عمل میکنه    تو جاده هم مثلا جاده   یک کم سربالا  یی داره   130 تا داری  راه میری    پدالو  تا ته فشار  میدی  هیچ واکنشی  نشون نمیده  و یه چیز دیگه  تو دنده دو   خیلی  ضعیفه اصلا شتاب نداره  مثلا   بخوای  برای  یه دس انداز سرعتتو کم کنی  دنده  سه   هستی بزنی  تو دنده دو دل دل  میکنه باید بزنی  یک    بنده چیکار کنم  که این بشه مثل  تیپ پنجای  قدیم  ؟   داداشم  یه  وی  یک داش   اون خیلی  سر حال  بود    اما   اونم تو دنده دو  اصلا بلند نمیشد   و این   ماشین خودم البته  تو شیب  خیلی  پرقدرت میشه     یه جاده  شیب  داشت   راحت 170 تا رفتم      ببخشید انشا نوشتم    ایا   از  کار کرد کم ماشینه   ایا  از  پدال گازه      یا به نظر شما   با تعویض فیلتر  به  فیلتر اسپرت    و روغن  به روغن توتال 9000  و شمع   ا به شمع    به قول بچه ها اریدیوم و پدال  گاز به پدال  5 سیمه    خواهشن   راهنماییم کنید چون    واقعا  از خریدم پشیمون شدم میخوام یه چیزی بشه   سرعت  200 راحت باهاش بتونم برم اگه بشه  همون 220  رو کیلومتر    اخه من   با  تیپ دو 84     تو جاده  با شیب ملایم 195  رفتم عکسم  از  سرعتم گرفتم  من قبل از  خرید این  تیپ 5   ازش  انتظار    220    داشتم تو جاده مسطح  و  یا اینکه  از  دنده دو  به سه تیک اف  بزنم باهاش  اما   یک به دو    بزور  تیک اف میزنم و.....   خیلی  دارم  حرص میخورم    فقط بگین چیکار کنم                   اینم در  نظر بگیرین   بنده همیشه    دوس دارم تند برم    دنده هارو تو دور  بالا عوض میکنم  یعنی اسپرت رانندگی میکنم درکل

_________________
امضا _____________در بینش من    نفرین و لعنت     جایگاهی ندارد____________


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: چهارشنبه خرداد 4, 90 5:49 pm 
آفلاين
مدیر اجرایی
مدیر اجرایی

تاريخ عضويت: جمعه دی 24, 89 9:13 pm

پست ها : 2894
تشکر کرده اید: 753 مرتبه
تشکر شده:
3348 مرتبه در 1263 پست

تیپ خودرو: 206 تیپ 6
سلام,
206 هایی که از 85 به بعد تولید شده به دلیل تغییر در کامپیوتر این مشکلو دارن که جز تعویض کامپیوتر کار خاصی نمیشه کرد که اونم 1-2 میلیون تومان یا بیشتر خرج داره و اصلا به صرفه نیست. این کار هایی هم که گفتید میتونه تاثیر داشته باشه مخصوصا پدال گاز 5 سیمه. سنسور دوم اکسیژن هم اگر نصب نیست نصب کنید چون هم روی مصرف سوخت تاثیر داره هم روی شتاب. البته برای این هم فکر کنم 200-300 تومان خرج داشته باشه.
من دیگه چیزی به ذهنم نرسید دوستان تجربه شون از من بیشتره.


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم Keyhan به خاطر این پست تشکر کرده اند
hamid.1334
پستارسال شده در: چهارشنبه خرداد 4, 90 6:23 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: سه شنبه اردیبهشت 12, 90 12:03 am

پست ها : 863

محل سکونت: 051
تشکر کرده اید: 10 مرتبه
تشکر شده:
273 مرتبه در 177 پست

نوع خودرو: v1 & 132
سلام. داغ دل منو تازه کردی منم وی 1 88 دارم از صفر همین مشکلو دارم ولی باهاش تا 208 تا جاده صاف 2 سرنشین رفتم تا 210 هم میرفت ولی دیگه زور میزد. چون کیلومتر ماشین ما فقیر بیچاره ها 210 تاییه و شما 220 تایی بهترین کار بی خیال باش و کاری چندان زیادی نمیشه کرد مگر اینکه کلی خرج کنی که دوست عزیز کیهان جان گفتند . به خدا تیپ 4 داشتم گیربکس دستی روش گذاشته بودن زانتیا 2000 خودشو کشت نتونست منو بگیره تو هیچ سرعتی. حالا این ماشین نو به زور 405 و پارس رو میگیره


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم lipo به خاطر این پست تشکر کرده اند
samiT4
پستارسال شده در: پنج شنبه خرداد 4, 90 12:21 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: جمعه اسفند 12, 89 12:11 am

پست ها : 555

محل سکونت: Iran
تشکر کرده اید: 133 مرتبه
تشکر شده:
534 مرتبه در 259 پست

نوع خودرو: پژو 206

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
دوستان من نمیدونم شما منظورتون چیه من خودم تیپ5 89 دارم هاچ بک راحت 405 و پارس و میخوره حتی زانتیا2000 را مثل همونا میگیره واقعا نمیدونم شما میگین شتاب بده یعنی چی این ماشین راحت میتونه ریو . ال نود .. زانتیا قدیمی رو بگیره چون من خودم چندین بار امتحان کردم ....!!!

همین امروز توی خیابون جلوی خونه ما یک زانتیا نوک مدادی و تیپ5 جدید با هم کورس گذاشتن که تیپ5 زانتیا را خوردش .....

این راحت سربالایی ها رو که میره بالا و من هیچ کم اوردنی را حس نکردم...!!

اینو باید گفت که نمیشه از v1 توقع یک بی صندوق را داشت چون به گفته خود کارخونه حدود 2 ثانیه و نیم با مدل هاچ بک شتابش بد تره...

اینکه مدل هایی با ecu7.4.4 شتابشون بهتره در صورتی که سالم باشن....وگر نه همونم که ما گذاشتیم نتونست بیاد . اما وقتی با یک تر و تمیزش کورس گذاشتیم تا 110 حدودا 1 ماشین عقب میفتادم و 100 به بالا دیگه میریسیدیم به هم....

از نظر شتاب تمامی دوستام فعلا تو کفش موندن که زانتیا قدیمی رو میگیره.

من فیلتر هواشو زود به زود عوض میکنم / کاتالیزور هم ندارم روغن هم توتال 15-40 میریزم ....

ماشین من الان 10 هزار کیلومتر بیشتر کار کرده ... از 3 هزار تا 6 هزار فجیع سوختش رفت بالا ولی الان خوب شده....

اینو هم بگم من روز دوم که ماشینو گرفتم تا 1000 کیلومتر اول دائم توی جاده و شهر دنده ها رو تا ته پر میکردم گاهی دور موتور تا 6 هزار و مرحله کات اف میبردم بالا ..این کا را رو تا 3000 کیلومتر اول انجام میدادم و الان خیلی از شتابش راضیم..

این چیزایی هست که از تیپ5 جدید مدل 89 من دیدم ..واقعا شاید ماشینا با هم فرق دارن و یا به طرز اب بندی کردن هست!!

_________________
امضا TU5 ......7.4.4 ........83

ماشین هایی که داشتم:

تیپ2 سفید مدل 88 . پراید مشکی مدل 84 . پارس نوک مدادی مدل 88 . زانتیا نقره ای مدل 82 . تیپ5 سفید مدل 89 .پراید نوک مدادی111 مدل90 .پژو405 TU5 سفید مدل91 . پارس ای ال ایکس مشکی مدل 84 . پراید 111 ابی کاربنی مدل 90 . پارس ELX نوک مدادی مدل 90 .تیپ2 مشکی مدل 82 .پراید 132 سفید مدل 89 .زانتیا نقره ای مدل 84.پارس ای ال ایکس نقره ای مدل 86 ..


در کل 1 بار ویرایش شده. اخرین ویرایش توسط keivantype5 در پنج شنبه خرداد 4, 90 12:33 am .

بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: پنج شنبه خرداد 4, 90 12:24 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: جمعه اسفند 12, 89 12:11 am

پست ها : 555

محل سکونت: Iran
تشکر کرده اید: 133 مرتبه
تشکر شده:
534 مرتبه در 259 پست

نوع خودرو: پژو 206

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
دوست عزیز که صندوقدار v8 داری شتاب 405 حدودا 11.8 به گفته کارخونه و شتاب صندوقدار هم 11 ثانیه هست معلومه زور میزنه 405 رو بگیره ... حتی حداکثر سرعت صندوقدار 193 نوشته شده و بی صندوق 198 حالا هر چی میره بالاخره از بی صندوق کمتر میره.


الان توی ایرانخودرو تیز ترین ماشین همین تیپ5 هست حتی شما اگه با پارس ای ال ایکس جدید کورس بزارین ازش جلو میفتین....

_________________
امضا TU5 ......7.4.4 ........83

ماشین هایی که داشتم:

تیپ2 سفید مدل 88 . پراید مشکی مدل 84 . پارس نوک مدادی مدل 88 . زانتیا نقره ای مدل 82 . تیپ5 سفید مدل 89 .پراید نوک مدادی111 مدل90 .پژو405 TU5 سفید مدل91 . پارس ای ال ایکس مشکی مدل 84 . پراید 111 ابی کاربنی مدل 90 . پارس ELX نوک مدادی مدل 90 .تیپ2 مشکی مدل 82 .پراید 132 سفید مدل 89 .زانتیا نقره ای مدل 84.پارس ای ال ایکس نقره ای مدل 86 ..


بالا
 مشخصات  
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  
ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 279 پست ]  برو به صفحه 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  بعدي

ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


مباحث مرتبط
 مباحث   نويسنده   پاسخ ها   بازديدها   آخرين پست 
موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. شتاب 0 تا 100 تیپ 5 های جدید

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1 ... 9, 10, 11 ]

hamid reza

108

11350

جمعه شهریور 1, 92 1:26 pm

ahmad reza نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. شتاب صفر تا صد تیپ های مختلف 206 و 207i چقدره؟

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1 ... 5, 6, 7 ]

farid2011

60

7707

شنبه تیر 14, 93 1:06 pm

rozbeh1 نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. پيوست(ها) تفاوت توان با گشتاور و نقش آنها در شتاب و كشش

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1 ... 8, 9, 10 ]

bahman1346

92

13082

پنج شنبه دی 19, 92 12:30 pm

UMBRELLA نمایش آخرین ارسال

 


چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما نمي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد

جستجو براي:
انتقال به:  
cron



News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB Ver: 3.0.11
Developed by ArmanPC | Persian by Maghsad