به انجمن تخصصی پژو 206. خوش امدید برای عضویت اینجا را کلیک کنید


اعلانات سایت

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

امروز پنج شنبه مرداد 2, 93 10:11 pm
خرید و فروش ماشین

فروش لوازم آپشن و لوکس

ایران آپشن خودرو


ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


قوانين انجمن


لطفا قبل از ایجاد مبحث جدید از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل کنید .

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.   



ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 478 پست ]  برو به صفحه قبلي  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 48  بعدي
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: يکشنبه اردیبهشت 17, 91 9:34 am 
آفلاين
گروه مدیریت
گروه مدیریت
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه خرداد 29, 90 1:42 pm

پست ها : 3074

محل سکونت: اهوازآلوده ترین شهردنیا
تشکر کرده اید: 2268 مرتبه
تشکر شده:
3088 مرتبه در 1475 پست

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
lemanz نوشته است:
با این اوصاف که شما میگید دنده زیر گیربکستون خرابه که با گرمتر شدن گیربکس و روانتر شدن روغن دنده صدا بیشتر میشه تنها راهشم تعویض گیربکسه چون دنده زیرو که عوض هم بکنی بازم روبروش چرخ دنده هست و هیچ تضمینی نیست که اونا سالم باشن و یا اینکه دنده ها همه سالمن ولی پوسته گیربکس ایراد داره و فاصله دنده ها هم طبیعتا استاندارد نمیشه بخاطر این میگم عوض کنید چون دنده ها باید با دنده زیر تایم دقیقی داشته باشن یعنی فاصله استاندارد باشه و خوب با هم چفت بشن که تنظیمش اصلا کار دست نیست تو خرید گیربکس هم که باید نهایت دقت رو بکنید چون مثل هندونه نبریده است تا رو ماشین نبندی معلوم نمیشه سالمه یا خراب.

پست من و آقا داود همزمان شد بلبرینگ کلاچم وقتی کلاچو میگیری صداش بیشتر میشه چون فشار بیشتری رو تحمل می کنه این موردو بدید مکانیک با آزاد کردن رگلاژ کلاچ براتون امتحان کنه
موفق باشید


کاملا موافقم تعمیرگیربکسی که دنده شکسته داشته باشه امری کاملاشانسی است
خصوصااگرساخت نیرومحرکه باشه گیربکس فرانسوی ااستوک دراهواز350 هزارتومان است
که صدشرفش به گیربکس نیرومحرکه می ارزه وحتی عمراستوک سالمش هم دوبرابرعمرگیربکس
ایرانیه من میخواستم بخرم استوک رویک سال گارانتی میکرد

_________________
امضا
همیشه به یاداشته باشیم مهم نیست چه داریم مهم این است ازچه راهی به دست آورده ایم


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم Mehdi.T به خاطر این پست تشکر کرده اند
206, vahidshakib
پستارسال شده در: يکشنبه اردیبهشت 31, 91 3:52 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: پنج شنبه فروردین 24, 91 3:25 pm

پست ها : 77

محل سکونت: شیراز
تشکر کرده اید: 70 مرتبه
تشکر شده:
104 مرتبه در 49 پست

نوع خودرو: 206 type 5
گیربکس ماشین میخونه!!!

سلام دوستان. من ماشینمو شهریور 90 تحویل گرفتم.21000 تا کار کرده.اگه اشتباه نکنم گیربکس تو سرعتهای 70تا 90 میخونه.حالا به نظرتون برم گارانتی عوضش کنم؟عوضش میکنن؟درست میشه یا بدتر میشه؟
ممنون میشم نظرتون و اگه تجربه ای دارید مطرح کنید.

_________________
امضا      .MY206. MY AQUARIUM. MY BIKE


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: يکشنبه اردیبهشت 31, 91 6:58 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه

تاريخ عضويت: سه شنبه اردیبهشت 13, 90 2:13 pm

پست ها : 140
تشکر کرده اید: 887 مرتبه
تشکر شده:
109 مرتبه در 71 پست

نوع خودرو: تیپ6 کارکرد120000

تیپ خودرو: 206 تیپ 6
mtr3979 نوشته است:
lemanz نوشته است:
با این اوصاف که شما میگید دنده زیر گیربکستون خرابه که با گرمتر شدن گیربکس و روانتر شدن روغن دنده صدا بیشتر میشه تنها راهشم تعویض گیربکسه چون دنده زیرو که عوض هم بکنی بازم روبروش چرخ دنده هست و هیچ تضمینی نیست که اونا سالم باشن و یا اینکه دنده ها همه سالمن ولی پوسته گیربکس ایراد داره و فاصله دنده ها هم طبیعتا استاندارد نمیشه بخاطر این میگم عوض کنید چون دنده ها باید با دنده زیر تایم دقیقی داشته باشن یعنی فاصله استاندارد باشه و خوب با هم چفت بشن که تنظیمش اصلا کار دست نیست تو خرید گیربکس هم که باید نهایت دقت رو بکنید چون مثل هندونه نبریده است تا رو ماشین نبندی معلوم نمیشه سالمه یا خراب.

پست من و آقا داود همزمان شد بلبرینگ کلاچم وقتی کلاچو میگیری صداش بیشتر میشه چون فشار بیشتری رو تحمل می کنه این موردو بدید مکانیک با آزاد کردن رگلاژ کلاچ براتون امتحان کنه
موفق باشید


کاملا موافقم تعمیرگیربکسی که دنده شکسته داشته باشه امری کاملاشانسی است
خصوصااگرساخت نیرومحرکه باشه گیربکس فرانسوی ااستوک دراهواز350 هزارتومان است
که صدشرفش به گیربکس نیرومحرکه می ارزه وحتی عمراستوک سالمش هم دوبرابرعمرگیربکس
ایرانیه من میخواستم بخرم استوک رویک سال گارانتی میکرد

سلام.دوست عزيز گيربكس استوك اتوماتيك همتو اهواز ميفروشن؟؟؟با سپاس


بالا
 مشخصات  
 موضوع پست:
پستارسال شده در: يکشنبه اردیبهشت 31, 91 7:04 pm 
آفلاين
گروه مدیریت
گروه مدیریت
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه خرداد 29, 90 1:42 pm

پست ها : 3074

محل سکونت: اهوازآلوده ترین شهردنیا
تشکر کرده اید: 2268 مرتبه
تشکر شده:
3088 مرتبه در 1475 پست

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
سلام دوست گرامی
درباره این نوع گبربکس وفروش استوکش خبر ندارم بایدسوال کنم

_________________
امضا
همیشه به یاداشته باشیم مهم نیست چه داریم مهم این است ازچه راهی به دست آورده ایم


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: سه شنبه خرداد 9, 91 8:06 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه

تاريخ عضويت: دوشنبه خرداد 8, 91 4:37 pm

پست ها : 20
تشکر کرده اید: 2 مرتبه
تشکر شده:
5 مرتبه در 3 پست

نوع خودرو: 206 sd
با سلام قبلا هم در خواست راهنمایی از همه عزیزان کرده بودم  . یه 206 اس دی ب کار کرد 3000 کیلومتر از ایران خودر و خریداری کردم متاسفانه هنگام تعویض دنده (1و 2و معکوس) یه صدای تقه و ضربه از ماشین میا د ضمنا دسته موتور بالا رو برام تعویض کردن که هنوز مشکل حل نشده لطفا راهنمایی کنید


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: سه شنبه خرداد 9, 91 9:48 pm 
آفلاين
متخصص فنی
متخصص فنی
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه دی 18, 90 10:29 am

پست ها : 925

محل سکونت: شيراز
تشکر کرده اید: 996 مرتبه
تشکر شده:
2094 مرتبه در 791 پست

نوع خودرو: V8 206
minasaki نوشته است:
با سلام قبلا هم در خواست راهنمایی از همه عزیزان کرده بودم  . یه 206 اس دی ب کار کرد 3000 کیلومتر از ایران خودر و خریداری کردم متاسفانه هنگام تعویض دنده (1و 2و معکوس) یه صدای تقه و ضربه از ماشین میا د ضمنا دسته موتور بالا رو برام تعویض کردن که هنوز مشکل حل نشده لطفا راهنمایی کنید

باسلام
اگر دست موتور بالا رو عوض كردين و هنوز پابرجاست
اين مشكل ميتونه از دست گيربكس باسه يا خلاصي پلوس
احتمال خيلي كم (با توجه به كاردكرد ماشين) ميشه كه از ضعيف شدن (جمع شدن ) فنر ديسك صفحه باشه (منظورم خورشيدي صفحه نيست، فنر هاي توي ديسك)
موفق باشيد

_________________
امضا پخش و مانتیور,LCD Type B,پدال5سیم,کروز,نمد کاپوت,برنامه یورو4,شبیه ساز سنسور دوم,کاتالیزور مادیفاید,چراغ ستونی صندلی عقب,پاور ویندوز,چراغ داشبورد,کفی قالبی,دزدگیر تصویری,سنسور دنده عقب,دوربین دنده عقب,کوییک شیفتر ساخت خودم,استرس بارHPطرح جدید
اگه پستی خوب بود,تشکرکنیم
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: سه شنبه خرداد 9, 91 11:43 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: جمعه اردیبهشت 2, 90 2:19 pm

پست ها : 108

محل سکونت: اهواز
تشکر کرده اید: 23 مرتبه
تشکر شده:
35 مرتبه در 27 پست

نوع خودرو: 206 تیپ2
آقا یه سوال
بعد از تعویض دیسک و صفحه، جدیدا" وقتی میخوام دنده عقب بگیرم یه صدای قیژ میاد و اینکه دنده عقب راحت جا نمیره باید چند بار بدم دنده 2 بعد دنده عقب تا جا بره!! ولی قبلا" اینطور نبود
علتش چیه؟(اینم بگم که این مشکل پس از تعویض دیسک و صفحه پیش اومده و فقط شامل دنده عقب میشه)


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: چهارشنبه خرداد 9, 91 1:57 am 
آفلاين
متخصص فنی
متخصص فنی
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه دی 18, 90 10:29 am

پست ها : 925

محل سکونت: شيراز
تشکر کرده اید: 996 مرتبه
تشکر شده:
2094 مرتبه در 791 پست

نوع خودرو: V8 206
Warrior نوشته است:
آقا یه سوال
بعد از تعویض دیسک و صفحه، جدیدا" وقتی میخوام دنده عقب بگیرم یه صدای قیژ میاد و اینکه دنده عقب راحت جا نمیره باید چند بار بدم دنده 2 بعد دنده عقب تا جا بره!! ولی قبلا" اینطور نبود
علتش چیه؟(اینم بگم که این مشکل پس از تعویض دیسک و صفحه پیش اومده و فقط شامل دنده عقب میشه)


باسلام
احتمالا مشكل شما از اينه كه ديسك و صفحه كاملا از هم جدا نميشه و چون دنده عقب از دنده هايي هست كه سينكرونيزه نيست اين مشكل بيشتر نمود داره
فكر كنم با تنظيم سيم كلاچ مشكل حل شه
اگه سيم كلاچ اتوماتيكه يه قابل تنظيم بذار و تنظيمش كن (بعضي مواقع بعد از تعويض يه مقدار صفحه كلاچ ضخامتش زياده بعد از يه مدت درست ميشه)
موفق باشيد
-----
minasaki نوشته است:
با سلام قبلا هم در خواست راهنمایی از همه عزیزان کرده بودم  . یه 206 اس دی ب کار کرد 3000 کیلومتر از ایران خودر و خریداری کردم متاسفانه هنگام تعویض دنده (1و 2و معکوس) یه صدای تقه و ضربه از ماشین میا د ضمنا دسته موتور بالا رو برام تعویض کردن که هنوز مشکل حل نشده لطفا راهنمایی کنید


باسلام
اگر دست موتور بالا رو عوض كردين و هنوز پابرجاست
اين مشكل ميتونه از دست گيربكس باشه يا خلاصي پلوس
احتمال خيلي كم (با توجه به كاردكرد ماشين) ميشه كه از ضعيف شدن (جمع شدن ) فنرهاي صفحه كلاچ باشه (منظورم فنرهاي توي صفحه است) كه اصطلاحا ميگه پنجه هاش ضعيف شده
موفق باشيد

_________________
امضا پخش و مانتیور,LCD Type B,پدال5سیم,کروز,نمد کاپوت,برنامه یورو4,شبیه ساز سنسور دوم,کاتالیزور مادیفاید,چراغ ستونی صندلی عقب,پاور ویندوز,چراغ داشبورد,کفی قالبی,دزدگیر تصویری,سنسور دنده عقب,دوربین دنده عقب,کوییک شیفتر ساخت خودم,استرس بارHPطرح جدید
اگه پستی خوب بود,تشکرکنیم
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: چهارشنبه خرداد 17, 91 7:42 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 20 ثانیه

تاريخ عضويت: چهارشنبه خرداد 17, 91 4:02 pm

پست ها : 3
تشکر کرده اید: 3 مرتبه
تشکر شده:
1 مرتبه در 1 پست

نوع خودرو: 206 تیپ 5
سلام به همه دوستان
من 206 تیپ 5 دارم مدل 85 ، بجز کوپ و مصرف بنزین بالا ( ) هیچ مشکلی باهاش نداشتم تا اینکه کلاج زیر پا تق تق میکرد انگار گیر داره بعد ول میشه ، بعد از مدتی هم به قیژ قیژ افتاد و صدای موتور از محل کلاج عوض شد و صدا میداد ( عین خشک شدن و خراب شدن بولبرینگ )
بردم تعمیرگاه محلمون که بهش اعتماد داشتم ( مثلا ) گفت صفحه کلاج باید کلا عوض شه ،
رفتم یه صفحه کلاج اصل اورجینال خریدم 175000 تومن میگفتن بهترینه تو بازار .
بعد از تعویش کلاج به طور باور نکردنی ای نرم شد اما یه مشکل اساسی پیدا کرد ماشین :
تو دنده های پایین که میخواست ماشین دور بگیره و وقتی که گاز رو ول میکنم ، صدای خِر خِر بدی میده که رو مخه ! یعنی هر نوع فشار ( گاز دادن یا گاز رو رها کردن ) به ماشین این صدا در میاد
موقع دور گرفتن ماشین ( گاز دادن به ماشین تا مرز دنده بعدی ) ماشین یه صدایی مثل هوت هوت کردن میده انگار یه چیزی در یه نقطه ای به دیسک گردان گیر میکنه .
خلاصه اعصابم رو خورد کرده حسابی
بردم به مکانیکش که کار کرده بود نشون دادم گفت از بلبرینگ پلوسه !!!
خلاصه اون رو هم با کلی هزینه عوض کردیم هیچ فرقی نکرد!
یه جا دیگه هم بردم که میگفتن متخصص 206 ئه ، یه دور زد گفت گیربکست خراب شده و از این حرفا ،
آخه گیربکس که 1 روزه خراب نمیشه!
یه جا دیگه هم بردم که واسکازین گیربکس رو عوض کنم گفت واسکازینت پره و مشکلی نداره
بعد اون گفت یه طرف موتورت بالاست انگار ، به نظر من هم بالا بود ، گفت دسته موتور که عوض کرده یا استاندارد نبسته یا بد بسته
باز بردم پیش تعمیرکار اول که دیسک صفحه عوض کرده بود گفت نه دسته موتورها اصل بوده و درست هم بسته شده تازه ناراحت هم شد از من !!
خلاصه خسته و درمونده شدم نه دیگه تاب هزینه اضافی رو دارم نه میدونم مشکل از کجاست
لطفا دوستان راهنمایی کنن
خدا عمرتون بده.


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم amir.sdi به خاطر این پست تشکر کرده اند
dr_mehry
پستارسال شده در: چهارشنبه خرداد 17, 91 11:07 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 11 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 11 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: شنبه مرداد 22, 90 8:31 pm

پست ها : 349

محل سکونت: همشهریه پیر ترین موجود دنیا
تشکر کرده اید: 230 مرتبه
تشکر شده:
471 مرتبه در 192 پست

نوع خودرو: 206 tu5

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
amir.sdi نوشته است:
سلام به همه دوستان
من 206 تیپ 5 دارم مدل 85 ، بجز کوپ و مصرف بنزین بالا ( ) هیچ مشکلی باهاش نداشتم تا اینکه کلاج زیر پا تق تق میکرد انگار گیر داره بعد ول میشه ، بعد از مدتی هم به قیژ قیژ افتاد و صدای موتور از محل کلاج عوض شد و صدا میداد ( عین خشک شدن و خراب شدن بولبرینگ )
بردم تعمیرگاه محلمون که بهش اعتماد داشتم ( مثلا ) گفت صفحه کلاج باید کلا عوض شه ،
رفتم یه صفحه کلاج اصل اورجینال خریدم 175000 تومن میگفتن بهترینه تو بازار .
بعد از تعویش کلاج به طور باور نکردنی ای نرم شد اما یه مشکل اساسی پیدا کرد ماشین :
تو دنده های پایین که میخواست ماشین دور بگیره و وقتی که گاز رو ول میکنم ، صدای خِر خِر بدی میده که رو مخه ! یعنی هر نوع فشار ( گاز دادن یا گاز رو رها کردن ) به ماشین این صدا در میاد
موقع دور گرفتن ماشین ( گاز دادن به ماشین تا مرز دنده بعدی ) ماشین یه صدایی مثل هوت هوت کردن میده انگار یه چیزی در یه نقطه ای به دیسک گردان گیر میکنه .
خلاصه اعصابم رو خورد کرده حسابی
بردم به مکانیکش که کار کرده بود نشون دادم گفت از بلبرینگ پلوسه !!!
خلاصه اون رو هم با کلی هزینه عوض کردیم هیچ فرقی نکرد!
یه جا دیگه هم بردم که میگفتن متخصص 206 ئه ، یه دور زد گفت گیربکست خراب شده و از این حرفا ،
آخه گیربکس که 1 روزه خراب نمیشه!
یه جا دیگه هم بردم که واسکازین گیربکس رو عوض کنم گفت واسکازینت پره و مشکلی نداره
بعد اون گفت یه طرف موتورت بالاست انگار ، به نظر من هم بالا بود ، گفت دسته موتور که عوض کرده یا استاندارد نبسته یا بد بسته
باز بردم پیش تعمیرکار اول که دیسک صفحه عوض کرده بود گفت نه دسته موتورها اصل بوده و درست هم بسته شده تازه ناراحت هم شد از من !!
خلاصه خسته و درمونده شدم نه دیگه تاب هزینه اضافی رو دارم نه میدونم مشکل از کجاست
لطفا دوستان راهنمایی کنن

خدا عمرتون بده.

مشکل از دسته گیربکس زیر باطری هست.یا درست بسته نشده و یا جنس مرغوب نبوده.ایساکویی جنس نرمی داره ولی عالی نیست.جنس ارجینالش حدود 20.000 قیمت داره و جنس ایساکویی 6-7000.معمولا بدلیل شباهت دسته گیربکس 405 و 206 بجای همدیگر استفاده می شوند که نتیجش همین صدای خر خر هستش.

_________________
امضا プジョー206の車、私の美しい!


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم dr_mehry به خاطر این پست تشکر کرده اند
amir.sdi
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  
ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 478 پست ]  برو به صفحه قبلي  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 48  بعدي

ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


مباحث مرتبط
 مباحث   نويسنده   پاسخ ها   بازديدها   آخرين پست 
موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. مشکل انتقال قدرت چرخها موقع لانچ (لطفا نظر بدید)

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2 ]

Mooein_2000

15

641

چهارشنبه مهر 24, 92 2:45 pm

mohammad1364 نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. پيوست(ها) نشت واسکازین از گیربکس

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1 ... 15, 16, 17 ]

alireza 206

163

9267

يکشنبه تیر 15, 93 1:33 pm

ehsan_m نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. سنسور روی گیربکس

125ava

2

265

شنبه اسفند 23, 92 1:50 am

125ava نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. گاز هرز گیربکس دستی 206

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2 ]

keivantype5

17

1997

دوشنبه آذر 18, 92 7:26 pm

!Mehdi نمایش آخرین ارسال

اين مبحث بسته شده است.شما نمي توانيد پست هاي خود را ويرايش يا پست جديدي ارسال کنيد. پيوست(ها) کجای گیربکس هست

mahyareee

1

361

چهارشنبه آبان 22, 92 11:03 am

hesam_206 نمایش آخرین ارسال

 


چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 1 مهمان


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما نمي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد

جستجو براي:
انتقال به:  
cron



News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB Ver: 3.0.11
Developed by ArmanPC | Persian by Maghsad