به انجمن تخصصی پژو 206. خوش امدید برای عضویت اینجا را کلیک کنید


اعلانات سایت

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

امروز سه شنبه شهریور 11, 93 3:59 pm
خرید و فروش ماشین

فروش لوازم آپشن و لوکس

آچار 24


ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


قوانين انجمن


لطفا قبل از ایجاد مبحث جدید از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل کنید .

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.   



ارسال مبحث جديد اين مبحث بسته شده است.شما نمي توانيد پست هاي خود را ويرايش يا پست جديدي ارسال کنيد.  [ 15 پست ]  برو به صفحه 1, 2  بعدي
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: سه شنبه دی 5, 91 9:40 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه

تاريخ عضويت: چهارشنبه شهریور 22, 91 3:43 pm

پست ها : 795

محل سکونت: اصفهان
تشکر کرده اید: 1079 مرتبه
تشکر شده:
1706 مرتبه در 637 پست

تیپ خودرو: 206 SD V8
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

           دنیای‌خودرو- الهام دانیالی: در سال 1346، تقریباً 43 سال قبل وقتی برای اولین بار شرکت ایران‌خودرو تولید پیکان را در ایران شروع کرد و برای فروش به بازار خودرو آن زمان عرضه کرد، شاید هیچ کس باورش نمی‌شد سال‌ها بعد بیشتر مردم ایران خاطره‌ای تلخ یا شیرین، در کودکی یا جوانی، دسته جمعی و تنهایی با پیکان داشته باشند. امروز هم با اینکه از سال 1384، تولید این خودرو در کشور متوقف شده، اما هنوز وقتی در ترافیک نگاهی به اطراف بیندازید پیکان‌سوارانی را می‌بینید که شش دانگ حواسشان را جمع کرده‌اند تا از ماشین‌های دیگر راه بگیرند.     
                        
          
در ایستگاه‌های تاکسی پیکان‌های سبز و زرد را به جای آن نارنجی‌های قدیمی بین سمندها و پژوها می‌بینید که منتظرند تا مسافران را در شهر جابه‌جا کنند، یا در اتوبان وقتی با سرعت 90 کیلومتر در ساعت می‌رانید، متوجه پیکان سفیدی می‌شوید که راننده جوانش آن را تا جایی که می‌شده خوابانده و با رینگ و لاستیک‌های اسپرت، دوبس‌دوبس‌کنان با سرعت زیاد از کنار شما رد می‌شود و بوقی هم   می‌زنند.
امروز هم هستند کسانی که وقتی اسمشان را می‌شنوید یاد پیکانی که با آن معروف هستند بیفتید. مثلاً اسم ممد 27 را هر کس از تیونینگ حرفه‌ای چیزی بداند حتماً شنیده و امکان ندارد اسم او بیاید و حرفی از پیکان زرد رنگ او به میان نیاید.
پیکانی که ‌رنگش را از کمپانی پورشه خریده و موتورش را تا 1800 سی‌سی تقویت کرده و تا به حال کلی هم رکورد سرعت با آن به ثبت رسانده.
یا بهرام عظیمی که از انیماتورهای مطرح ایران است و همه او را با تیزرهای تبلیغاتی «سیا ساکتی» می‌شناسند که همیشه هم یک پیکان در این تیزرها دیده می‌شود. و حالا هم وقتی قرار است اولین فیلم سینمایی انیمیشن ایران را بسازد، ماشین شخصیت اول فیلم را یک تاکسی پیکان در نظر می‌گیرد که در سال 1500 تهران پرواز می‌کند.
اما تا به حال سابقه نداشته ترانه‌سرایی از پیکان بسراید و خواننده‌ای از پیکان بخواند.
حتماً برایتان جالب است وقتی آخرین آلبوم خواننده جدید ایران را که صدایش در فیلم‌ها سریال‌های زیادی آشناست بخرید، به آهنگ هفت برسید و ببینید حال و روز یک پیکان قراضه در کنار اتوبان که شاید بارها دیده باشیدش اما بی‌تفاوت از کنارش رد شده‌اید چگونه است.
جالب‌تر زمانی است که متوجه شوید اسم ترانه‌سرای این آهنگ کنار آهنگ‌های معروفی است که آن‌ها را بارها شنیده‌اید و دوست دارید، کسی که مترجم کتاب‌های با ارزشی هم هست.
بیشتر ایرانی‌ها با پیکان خاطره‌ای دارند. بعضی‌ها این ماشین را دوست دارند و بعضی‌ها از آن بدشان می‌آید. خیلی‌ها تصادف‌های خیلی بدشان را در این ماشین تجربه کرده‌اند و یک سری هم فکر می‌کنند پیکان خیلی امن‌تر و محکم‌تر از این ماشین‌های جدید است.
شاید برای همین است که هر کس ترانه «پیکان» یغما گلرویی را با صدای رضا یزدانی می‌شنود، در هر سن و سالی که باشد حتماً نظر یا خاطره‌ای دارد که تعریف کند و خیلی از مسن‌تر‌ها هم معمولاً با شنیدن آن آهی از ته دل می‌کشند و یاد جوانی‌هایشان می‌افتند و گاهی هم یاد خودشان.
ترانه پیکان حکایتی است از یک پیکان قراضه پیر و قدیمی و از کار افتاده که روزگاری را همراه با شیرینی‌ها و اضطراب‌ها و رفاقت‌ها پشت‌سر گذاشته و حالا فقط رویای آن قدیم‌ها را می‌بیند و آه می‌کشد. مثل خیلی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، یا شاید  مثل  وقتی که خود  ما پیر بشویم.

_________________
امضا پشیمونم از این مسیر وارونه
از اینکه گم شده خونه
از اینکه از سر خودم زیادم


پشیمونم ولی بازم دلم قرصه
یکی حالمو میپرسه
تو لحظه ای که شمع رو به بادم


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم MojtabaSD به خاطر این پست تشکر کرده اند
0431, shadmehr_567, endwaiter, amir EVO, Ames, BURNOUT, UMBRELLA, salehfazli
پستارسال شده در: چهارشنبه دی 5, 91 12:49 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: سه شنبه آذر 28, 90 1:14 am

پست ها : 674

محل سکونت: تهران
تشکر کرده اید: 933 مرتبه
تشکر شده:
1319 مرتبه در 494 پست

نوع خودرو: 206 تیپ 5 83 فروختمش

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
جالب بود. ولی ما چقدر بدبخت بوده (و البته هنوز هم هستیم) که چند دهه پیکان سوار شدیم و یا آرزوی داشتنش رو داشتیم. خاطره باهاش زیاد داریم، ولی خداییش خیلی ماشین مزخرفیه.

_________________
امضا عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد  تو برو خود را باش
هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت
گفتار نیک   پندار نیک   کردار نیک
کاش در زمان کورش به دنیا می اومدم


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم endwaiter به خاطر این پست تشکر کرده اند
ramin6456, MojtabaSD
پستارسال شده در: چهارشنبه دی 5, 91 1:06 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه

تاريخ عضويت: چهارشنبه شهریور 1, 91 12:05 pm

پست ها : 167
تشکر کرده اید: 1 مرتبه
تشکر شده:
248 مرتبه در 118 پست

نوع خودرو: تیپ 5 84

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
endwaiter نوشته است:
جالب بود. ولی ما چقدر بدبخت بوده (و البته هنوز هم هستیم) که چند دهه پیکان سوار شدیم و یا آرزوی داشتنش رو داشتیم. خاطره باهاش زیاد داریم، ولی خداییش خیلی ماشین مزخرفیه.




بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم ahmad reza به خاطر این پست تشکر کرده اند
ramin6456
پستارسال شده در: چهارشنبه دی 5, 91 1:10 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه بهمن 30, 90 5:30 pm

پست ها : 737

محل سکونت: تهران
تشکر کرده اید: 677 مرتبه
تشکر شده:
1340 مرتبه در 617 پست

نوع خودرو: یه خاکستری 92

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
endwaiter نوشته است:
جالب بود. ولی ما چقدر بدبخت بوده (و البته هنوز هم هستیم) که چند دهه پیکان سوار شدیم و یا آرزوی داشتنش رو داشتیم. خاطره باهاش زیاد داریم، ولی خداییش خیلی ماشین مزخرفیه.


دوست من اون وقت که پیکان اومد ماشین خوبی بود ماشین ساده ای بود هر کسی یه کمی اطلاعات داشت راهش مینداخت ولی این سیاست غلط خودروسازای ما بود همین 405 حالا اینقدر انگولکش میکنن تا بچه یا نوه منو شما هم میاد میگه اشغال بود ابن 405 ولی تو زمونه خودش ماشین خوبی بود

_________________
امضا
دلم ساحل دریا میخواد با بارون و یه نخ سیگار
اما
ساحلش مال خلیج فارس باشه
بارونش نم نم باشه
سیگارشم مارلبرو


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم shadmehr_567 به خاطر این پست تشکر کرده اند
Mehdi.T, UMBRELLA
پستارسال شده در: چهارشنبه دی 6, 91 12:42 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: دوشنبه مهر 18, 90 11:42 pm

پست ها : 853

محل سکونت: طهران
تشکر کرده اید: 2053 مرتبه
تشکر شده:
1972 مرتبه در 894 پست

نوع خودرو: پژو 206 تيپ 2 89
shadmehr_567 نوشته است:
endwaiter نوشته است:
جالب بود. ولی ما چقدر بدبخت بوده (و البته هنوز هم هستیم) که چند دهه پیکان سوار شدیم و یا آرزوی داشتنش رو داشتیم. خاطره باهاش زیاد داریم، ولی خداییش خیلی ماشین مزخرفیه.


دوست من اون وقت که پیکان اومد ماشین خوبی بود ماشین ساده ای بود هر کسی یه کمی اطلاعات داشت راهش مینداخت ولی این سیاست غلط خودروسازای ما بود همین 405 حالا اینقدر انگولکش میکنن تا بچه یا نوه منو شما هم میاد میگه اشغال بود ابن 405 ولی تو زمونه خودش ماشین خوبی بود

دوره خودش خوب بود.کاملا برام قابل احترامه.خیلی از ماها رانندگیمونو مدیون پیکانیم.واقعا قابل احترامه.دوسش دارم.

_________________
امضا فروش شمع بوش اصلی تیپ 2 و 5 ،واکس رستاک،چراغ سقف SMD،پاركابي فلزي،قفل کاپوت ،جك كاپوت،کاتالیزور مدیفای تیپ 2 و 5 ،برچسب فابریکی روی ستون درب ها،برفپاکن های فابریک جلو و عقب،آینه فابریکی ،کروز اسپانیایی،تایپ بی،پريز كمربند سوكت دار،سوكت آينه برقي،قاب داخل آينه برقي،نمددرب موتور،زیر سری عقب فابریکی و جلو متحرک فابریکی،فوم صندلی جلو ،لوازم صندلی خودروهای داخلی و ........  امكان تهيه لوازم يدكي 206 با قيمت مناسب.
09123260372  مسعود

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.    لیست اجناس<!-- l -->


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم Masoud k به خاطر این پست تشکر کرده اند
Ames, far-gh, masoud 206
پستارسال شده در: سه شنبه دی 12, 91 8:44 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه

تاريخ عضويت: چهارشنبه شهریور 22, 91 3:43 pm

پست ها : 795

محل سکونت: اصفهان
تشکر کرده اید: 1079 مرتبه
تشکر شده:
1706 مرتبه در 637 پست

تیپ خودرو: 206 SD V8
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.
خودرویی که سال‌ها در کنار ما بود. خودرویی که وقتی خبر توقف تولیدش را شنیدیم هم خوشحال بودیم هم غمی عجیب به سراغمان آمد چرا که خاطرات زیادی را با این خودروی ملی سپری کردیم. سرویس مدرسه، تاکسی، خودروی پدر، مسافرت‌ها، همه و همه به خصوص برای قدیمی‌ها با نام پیکان رنگ می‌گیرد به خاطر همین است که فراموش‌کردنش کار سختی است و بعضی وقت‌ها از ته دل می‌گوییم یادش بخیر.     
                        
          
اما پیکان از کجا آمد و چگونه تبدیل به خودروی ملی ما شد و چرا تولید آن این قدر طول کشید؟ پیکان برای اولین بار در سال 1346توسط شرکت ایران‌ناسیونال به بازار ایران عرضه شد. این خودرو قبل از اینکه وارد ایران شود در کشور انگلستان توسط گروه خودروسازی «روتس» که سهامدار کارخانه تالبوت نیز بود تولید می‌شد و با نام «آرو» به بازار انگلستان عرضه می‌شد.
کارخانه روتس رو‌ به ورشکستگی بود که امتیاز تولید پیکان از آن خریداری شد و در اوایل دهه 1340 قرارداد بین این دو شرکت منعقد شد. اما این خودرو چطور پیکان نام گرفت؟
آرو در فارسی به معنای «تير»، «خدنگ» و «پيکان» است که در میان آنها نام پیکان انتخاب شد و بر روی خودروی ملی ایرانیان گذاشته شد. پیکان در ایران با مدل‌های دولوکس و کارلوکس به بازار عرضه شد. در همین سال‌ها بود که وانت پیکان و تاکسی پیکان، پیکان استیشن هم آمدند و پیکان اتوماتیک نیز در سال ۱۳۴۹ به تولیداتش افزوده شد. به طوری که در سال‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۵۱ شش مدل پیکان تولید می‌شد. اما یکی از نام‌هایی که پیکان با آن به خصوص در بازار خارجی عرضه می‌شد «هیلمن‌هانتر» بود که پیکان براساس آخرین مدل آن یعنی هیلمن‌هانتر مدل 1966 در ایران تولید می‌شد هر چند که در طی حدود 40 سال از تولید آن در ایران چهره آن نیز دستخوش تغیرات شد.
بهترین مدل پیکان که در ایران معروف به پیکان اونجر است نیز در سال 1975 ساخته شد؛ تالبوت در آن زمان موتور پرتحرک فورد را بر روی پیکان گذاشته بود و تولید این خودرو پس از یک دهه تولید در انگلستان، در ایران شروع شد. اما ورود اولین پیکان به خیابان‌های تهران بسیار جالب بود، خودرو بعد از طی مسافت کمی جوش می‌آورد، علت هم مشخص بود، رادیاتور برای انگلستان طراحی شده بود نه ایران؛ بعدها با اصلاح این ایراد، مشکل پیکان تا حدودی حل شد.
طراحی اصلی پیکان کاری از شرکت تالبوت از زیر‌مجموعه‌های گروه روتس بود. یک سال بعد در سال ۱۳۴۷ شرکت آمریکایی کرایسلرتوانست گروه صنعتی روتس را بخرد که تاثیری بر روند تولید پیکان در ایران نداشت و مدل‌های مختلف پیکان در ایران تولید می‌شد. تولید داخل این خودرو به آرامی و با شکل‌گیری قطعه‌سازان کوچک و بزرگ و با به وجود آمدن نظام‌های مهندسی در حال افزایش بود.
پیکان را شاید هنوز هم بتوان در استرالیا دید، محبوب‌ترین مکان‌هایی که بعد از ایران این خودرو در آن تولید یا فروخته شده است را می‌توان انگلستان و استرالیا دانست. چهره این خودرو که طراحی آن در سال 1965 به پایان رسیده و در سال 1966 نیز در شهر کاونتری انگلستان تولیدش آغاز شده بود آکنده از فرم‌های هندسه و قرینه‌ای است که چهره یک اتومبیل کلاسیک را تداعی می‌کند.
در سال ۱۳۵۹ تولید پیکان با ظاهری جدید (معروف به چراغ بنزی) طراحی معروف کرایسلر بود در ایران آغاز شد. روند مونتاژ خودرو در ایران‌خودرو به همین ترتیب تا سال ۱۳۶۴ ادامه یافت و تا این سال کماکان قطعات اصلی از خارج وارد و شرکت ایران‌خودرو آن‌ها را مونتاژ می‌کرد و در کنار آن قسمت‌هایی چون بدنه، رادیاتور، شیشه و کمک فنر عقب و جلو در ایران ساخته می‌شدند.
در سال ۱۳۶۴ خط تولید پیکان در کرایسلر انگلستان متوقف و با شرکت پژوفرانسه ادغام شد و در نتیجه ایران‌خودرو با کاهش دستگاه انتقال قدرت اصلی مواجه شد و تولید پیکان از سقف بیش از ۷۰ هزار دستگاه در سال ۱۳۶۳ به سه هزار دستگاه در سال 1368 کاهش یافت و عملاً خط تولید پیکان می‌رفت با توقف روبه‌رو شود که در سال 1368 مدیران آن زمان ایران‌خودرو تصمیم گرفتند تا خطوط دست دوم شرکت تالبوت را خریداری کرده و با تقسیم آن در تولید‌کنندگان قطعات خودرو و بازسازی بخشی از خطوط تولید ایران‌خودرو سعی کردند پیکان را از ورطه نیستی نجات دهند، اما بعد از نصب خطوط ایران خودرو با خطوط ناقص، دست دوم و مستهلک شده‌ای روبه‌رو بودند که کاستی‌های فراوانی داشت.
در این سال کارخانه پژو موافقت کرد ایران‌خودرو با بکار بردن سیستم تعلیق و موتور پژو 504 بر روی بدنه پیکان، به تولید پیکان ادامه دهد که این روند در حدود شش سال دوام آورد. پس از آن با ساخت قطعات لازم در ایران، پیکان ۱۶۰۰ در شهریور ماه ۱۳۷۱ تولید شد و تولید آن تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴، در حدود ۱۳ سال، ادامه داشت.
در روز ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۴ پس از گذشت ۳۸ سال و تولید دو میلیون و ۲۹۵ هزار دستگاه پیکان متوقف و آخرین پیکان تولیدی به موزه فرستاد شد.
پیکان درسال 1346با دو مدل کارلوکس و دولوکس در بازار در دسترس بود. مدل کارلوکس که مدلی با شتاب و سرعت کمتر بود. این خودرودارای حجم موتور ۱۷۲۵ سی‌سی بوده و مجهز به نوارهای فلزی و آب کروم‌کاری در کنار بدنه بوده و از داشبوردی چوبی و سپرهای استیل کوتاه بهره می‌برد.
در همین سال پیکان دولوکس که کمی چابک‌تر بود نیز عرضه می‌شد. تولید مدل وانت نیز به مدل‌های پیکان اضافه شد همچنین پیکان وارد ناوگان تاکسیرانی کشور شد و در سال 1349 نمونه اتوماتیک آن نیز روانه بازار شد خودرویی که شاید نمونه آن را کمتر در خیابان‌ها دیده باشید چرا که تولید آن هیچ‌گاه به اندازه نمونه‌های دستی نبوده و این موضوع به تقاضای کم برای نمونه اتوماتیک پیکان از طرف مردم باز‌می‌گردد.
پیکان آمده بود تا بازار را به تسخیر درآورد به همین دلیل نمونه‌ای از آن در اوایل دهه 1350 به بازار عرضه شد که حجم موتور آن به مراتب بیشتر از نمونه‌های دیگر بود و جوانان را هدف گرفته بود از این رو پیکان جوانان لقب گرفت.
این خودرو قلبی با حجم 1800 سی‌سی در سینه داشت که از قدرت و شتاب بیشتری نسبت به برادران خود برخوردار بود چرا که نه تنها حجم موتور آن بیشتر بود بلکه از دو کاربراتور سود می‌برد که موجب تنفس بهتر موتور و بالطبع شتاب و سرعت بیشتری می‌شد. این مدل یکی از محبوب‌ترین مدل‌های پیکان به خصوص در میان جوانان بود خودرویی که در مسابقات اتومبیلرانی نیز توانسته بود پا به پای خودروهایی همچون لانچیا و ب‌ام‌و2002 حرکت و افتخار کسب کند.پیکان جوانان در بازار انگلستان با نام هیلمن جی‌تی نیز تولید و به فروش می‌رسید. از سال ۱۳۵۹ پیکان با تغییری که کرایسلر در فرم ظاهری ‌هانتر به وجود آورد راهی بازار شد. این تغیرات شامل تغییر کامل چراغ‌های جلو و عقب به فرم بزرگ و یکپارچه کاملاً مستطیل و پانل نشانگرهای مقابل راننده که از حالت دایره‌ای به حالت مستطیلی در‌آمده بودند می‌شد. این مدل در سال‌های ابتدایی تولید به پیکان چراغ بنزی معروف بود. اما یکی از معروفترین مدل‌های پیکان که توانسته بود در دهه1370 نظر افراد زیادی را به سمت خود جلب کند.
پیکان پژویی از سیستم تعلیق و پیشرانه پژو 504 بهره می‌برد، خودرویی که از شتاب و سرعت مناسبی برخوردار بود و تولید آن تا شش سال ادامه داشت. یکسال بعد در شهریور‌ماه 1371 نمونه 1600 سی‌سی پیکان روانه بازار شد که از موتوری با حجم 1600 سی‌سی بهره می‌برد موتوری که ساخت شرکت مگاموتور بود اما گیربکس‌های این مدل از کشور‌های آرژانتین و آلمان تامین می‌شد. این گیربکس‌ها تفاوت عمده‌ای با گیربکس‌های اولیه داشت چرا که دنده عقب در این گیربکس‌ها در کنار دنده یک قرار داشته و با فشردن اهرم تعویض دنده به سمت پایین گیربکس در دنده عقب قرار می‌گرفت.
در اواسط دهه 1370 گیربکس‌های شش سرعته نیز بر روی پیکان قرار گرفت که بعد از مدتی آنها نیز به فراموشی سپرده شدند اما پیکان یکی از خودروهایی است که دارندگان آن همیشه از آن راضی بوده و هستند چرا که استهلاک پایین و قطعات ارزان قیمت از خصوصیات بارز این خودرو است.  
پیکان در زمان تولید خود به ابتکار صاحبانش هر بار به شکلی خاص در‌آمده است پیکان کوپه و پیکان کروک از این نمونه‌ها هستند با توقف تولید این خودرو و با توجه به تعویض نمونه‌های فرسوده آن با خودروهایی از پراید، تعداد آن در خیابان‌ها کم شده و همانند گذشته نیست. اما هنوز هم هستند افرادی که این خودروی ساده را دوست دارند و با ایجاد تغیرات در آن چشم افراد زیادی را به سمت خودروی خود خیره می‌کنند اما این خودرو در بازار خرید و فروش همانند سابق طرفدار ندارد چرا که پراید توانسته به خوبی جای خالی آن را پر کند نمونه‌های سالم این خودرو در بازار حداکثر چهار میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارند که البته این قیمت ممکن است کمی بالا و پایین شود اما در حال حاضر مدل‌های آخر آن در بازار که تولید سال 1384 است حدود چهار میلیون و 500 هزار تومان تا چهار میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد. در پایان به قیمت برخی از مدل‌های آن اشاره خواهیم داشت که قیمت آنها براساس سلامت و کارکرد آنهاست.
پیکان مدل 1355 دوگانه‌سوز حدود یک میلیون 600 هزار تومان، پیکان دوگانه‌سوز مدل 1361 حدود یک میلیون و 750 هزار تومان، پیکان مدل 1375 دوگانه‌سوز حدود دو میلیون و 700 هزار تومان، پیکان مدل1380 حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان، پیکان مدل 1381 حدود چهار میلیون تومان، پیکان مدل 1382 حدود چهار میلیون و 200 هزار تومان، پیکان مدل 1383 حدود چهار میلیون و 300 هزار تومان، پیکان مدل 1384 حدود چهار میلیون و 500 هزار تومان است که البته این قیمت‌ها متغیر خواهد بود ولی تغییر زیادی نخواهد داشت.
لازم به ذکر است که دیگر پیکان همانند گذشته از ارزان قیمت‌ترین قطعات یدکی بهره نمی‌برد و قیمت قطعات یدکی پراید ارزان قیمت‌تر از پیکان است.
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

_________________
امضا پشیمونم از این مسیر وارونه
از اینکه گم شده خونه
از اینکه از سر خودم زیادم


پشیمونم ولی بازم دلم قرصه
یکی حالمو میپرسه
تو لحظه ای که شمع رو به بادم


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: سه شنبه دی 12, 91 8:44 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه

تاريخ عضويت: چهارشنبه شهریور 22, 91 3:43 pm

پست ها : 795

محل سکونت: اصفهان
تشکر کرده اید: 1079 مرتبه
تشکر شده:
1706 مرتبه در 637 پست

تیپ خودرو: 206 SD V8
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.
http://upload.tehran98.com/img1/b81silmjhc44eaxdgc.jpg

_________________
امضا پشیمونم از این مسیر وارونه
از اینکه گم شده خونه
از اینکه از سر خودم زیادم


پشیمونم ولی بازم دلم قرصه
یکی حالمو میپرسه
تو لحظه ای که شمع رو به بادم


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: سه شنبه دی 12, 91 8:45 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه

تاريخ عضويت: چهارشنبه شهریور 22, 91 3:43 pm

پست ها : 795

محل سکونت: اصفهان
تشکر کرده اید: 1079 مرتبه
تشکر شده:
1706 مرتبه در 637 پست

تیپ خودرو: 206 SD V8
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

_________________
امضا پشیمونم از این مسیر وارونه
از اینکه گم شده خونه
از اینکه از سر خودم زیادم


پشیمونم ولی بازم دلم قرصه
یکی حالمو میپرسه
تو لحظه ای که شمع رو به بادم


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: سه شنبه دی 12, 91 8:54 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه

تاريخ عضويت: چهارشنبه شهریور 22, 91 3:43 pm

پست ها : 795

محل سکونت: اصفهان
تشکر کرده اید: 1079 مرتبه
تشکر شده:
1706 مرتبه در 637 پست

تیپ خودرو: 206 SD V8
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

_________________
امضا پشیمونم از این مسیر وارونه
از اینکه گم شده خونه
از اینکه از سر خودم زیادم


پشیمونم ولی بازم دلم قرصه
یکی حالمو میپرسه
تو لحظه ای که شمع رو به بادم


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: سه شنبه دی 12, 91 8:56 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه

تاريخ عضويت: چهارشنبه شهریور 22, 91 3:43 pm

پست ها : 795

محل سکونت: اصفهان
تشکر کرده اید: 1079 مرتبه
تشکر شده:
1706 مرتبه در 637 پست

تیپ خودرو: 206 SD V8
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

_________________
امضا پشیمونم از این مسیر وارونه
از اینکه گم شده خونه
از اینکه از سر خودم زیادم


پشیمونم ولی بازم دلم قرصه
یکی حالمو میپرسه
تو لحظه ای که شمع رو به بادم


بالا
 مشخصات  
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  
ارسال مبحث جديد اين مبحث بسته شده است.شما نمي توانيد پست هاي خود را ويرايش يا پست جديدي ارسال کنيد.  [ 15 پست ]  برو به صفحه 1, 2  بعدي

ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


مباحث مرتبط
 مباحث   نويسنده   پاسخ ها   بازديدها   آخرين پست 
موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. مشخصات موتورهای خودرو ایرانی

ناصر

1

2847

سه شنبه فروردین 16, 90 8:42 pm

ناصر نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. چرا ایرانی ها خودرو سفید انتخاب می کنند؟

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2, 3 ]

حيدري

20

1696

شنبه آبان 13, 91 10:40 pm

omid63b نمایش آخرین ارسال

اين مبحث بسته شده است.شما نمي توانيد پست هاي خود را ويرايش يا پست جديدي ارسال کنيد. پیکان جدید لورفت (عکس)

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2 ]

Mehdi.T

12

800

چهارشنبه اسفند 2, 91 10:56 pm

Mohsen.N نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. پیکان دنده اتوماتیک!

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2 ]

MojtabaSD

15

1938

شنبه اردیبهشت 21, 92 3:15 pm

MojtabaSD نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. پيوست(ها) رونمایی از خودروی 100درصد ایرانی«پیتون»

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2, 3, 4, 5 ]

MojtabaSD

41

2111

جمعه اردیبهشت 13, 92 10:56 pm

Mohsen.N نمایش آخرین ارسال

 


چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما نمي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد

جستجو براي:
انتقال به:  
cron



News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB Ver: 3.0.11
Developed by ArmanPC | Persian by Maghsad