به انجمن تخصصی پژو 206. خوش امدید برای عضویت اینجا را کلیک کنید


اعلانات سایت

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

امروز شنبه شهریور 28, 93 2:19 am
خرید و فروش ماشین

فروش لوازم آپشن و لوکس

آچار 24


ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


قوانين انجمن


لطفا قبل از ایجاد مبحث جدید از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل کنید .

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.   



ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 1071 پست ]  برو به صفحه قبلي  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 108  بعدي
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: پنج شنبه اسفند 17, 90 2:28 am 
آفلاين
مدیر کل
مدیر کل
نماد کاربر

تاريخ عضويت: شنبه آذر 5, 89 3:44 am

پست ها : 3732

محل سکونت: ایران
تشکر کرده اید: 1971 مرتبه
تشکر شده:
6296 مرتبه در 1840 پست

نوع خودرو: Santafe 2.7 206
تاپیک های "ریپ زدن و بد کار کردن موتور"  و  "علت سه کار کردن ماشین چیست؟" ادغام شدند
لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید کمی جستجو کنید!

_________________
امضا
قبل از ایجاد تاپیک جدید جستجو کنید
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: پنج شنبه اسفند 18, 90 8:26 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: سه شنبه آذر 28, 90 1:14 am

پست ها : 674

محل سکونت: تهران
تشکر کرده اید: 933 مرتبه
تشکر شده:
1323 مرتبه در 495 پست

نوع خودرو: 206 تیپ 5 83 فروختمش

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
                                              ***** عجیب اما واقعی  *****

دوستان عزیز از جوابها و راهنمایی های همتون ممنونم. اما همتون اشتباه کردید...

دیروز که به باطریسازم زنگ زدم، گفت ماشینت درست شده. کلی هم باهاش دور زدم و مشکلی نداره. همه سیم کشیهای زیر منیفولد رو چک کردم و یکی از سوکتهای ECU رو هم عوض کردم.
خودم هم امروز صبح ماشینو برداشتم و باهاش دور زدم و دیدم مشکلی نداره.
کاپوت رو زدم بالا و دیدم محافظ یا همون قفل ECU رو نبسته. گفتم اینم ببند تا برم. آوردش و خودم بستمش. تا روشن کردم دیدم حالش بده. دیاگ زدیم دیدیم error پروانه موتور میده. سوکت ECU رو درآوردیم و دوباره زدیم، درست شد. از بابایی اومدم تا رسالت دوباره error داد. بعدشم کلا حالش بد شد در حدی که اصلا گاز نمیخورد. با دنده 1 رفتم یه تعمیر گاه که خوشبختانه (به دلیل اینکه ماشینو پیشش نبرده بودم) کلاس گذاشت و گفت وقت ندارم. خودم دوباره سوکت ECU رو درآوردم و جا زدم، درست شد. بردم با دیاگ error رو پاک کردم و قفل ECU رو هم نبستم. اومدم خونه و وسط راه هم دو سه بار خاموش کردم و دوباره روشن کردم، مشکلی پیش نیومد. بعد از دو سه ساعت دوباره یه استارت زدم و تا سر خیابون رفتم و اومدم، مشکلی نداشت. فکر می کنم مشکل از قفل محافظ ECU بوده. آخه قبلا هم چند بار errorهای الکی داده بود. حالا اگه خدای نکرده باز به مشکل خورد میگم. ولی بعید می دونم مشکلی پیش بیاد.
این وسط فقط دویست و خرده ای خرج رو دستم موند، ولی خب سوزن انژکتورام نو شدن و راه رفتن ماشین بهتر شده.

حالا اساتید فن نظر بدن که چجوری قرار گرفتن یه صفحه فلزی روی ECU میتونه تو کارش خلل ایجاد کنه؟!...


توضیح در مورد قفل ECU: (برای دوستانی که احتمالا نمیدونن چیه)
یک صفحه فلزی هستش که با یک قطعه ی دیگه زیر و روی ECU بسته میشن تا مانع سرقت ECU بشه. با چند تا پیچ مختلف بسته میشه که برای سارق نامرد، هم باز کردنشون زمان بره، هم آقا دزده در اون لحظه آچار مخصوص رو نداره که بازشون کنه. و بی خیال دزدی میشه...

_________________
امضا عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد  تو برو خود را باش
هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت
گفتار نیک   پندار نیک   کردار نیک
کاش در زمان کورش به دنیا می اومدم


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: جمعه اسفند 18, 90 1:32 am 
آفلاين
گروه مدیریت
گروه مدیریت
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه خرداد 29, 90 1:42 pm

پست ها : 3098

محل سکونت: اهوازآلوده ترین شهردنیا
تشکر کرده اید: 2277 مرتبه
تشکر شده:
3207 مرتبه در 1527 پست

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
endwaiter نوشته است:
                                              ***** عجیب اما واقعی  *****

دوستان عزیز از جوابها و راهنمایی های همتون ممنونم. اما همتون اشتباه کردید...

دیروز که به باطریسازم زنگ زدم، گفت ماشینت درست شده. کلی هم باهاش دور زدم و مشکلی نداره. همه سیم کشیهای زیر منیفولد رو چک کردم و یکی از سوکتهای ECU رو هم عوض کردم.
خودم هم امروز صبح ماشینو برداشتم و باهاش دور زدم و دیدم مشکلی نداره.
کاپوت رو زدم بالا و دیدم محافظ یا همون قفل ECU رو نبسته. گفتم اینم ببند تا برم. آوردش و خودم بستمش. تا روشن کردم دیدم حالش بده. دیاگ زدیم دیدیم error پروانه موتور میده. سوکت ECU رو درآوردیم و دوباره زدیم، درست شد. از بابایی اومدم تا رسالت دوباره error داد. بعدشم کلا حالش بد شد در حدی که اصلا گاز نمیخورد. با دنده 1 رفتم یه تعمیر گاه که خوشبختانه (به دلیل اینکه ماشینو پیشش نبرده بودم) کلاس گذاشت و گفت وقت ندارم. خودم دوباره سوکت ECU رو درآوردم و جا زدم، درست شد. بردم با دیاگ error رو پاک کردم و قفل ECU رو هم نبستم. اومدم خونه و وسط راه هم دو سه بار خاموش کردم و دوباره روشن کردم، مشکلی پیش نیومد. بعد از دو سه ساعت دوباره یه استارت زدم و تا سر خیابون رفتم و اومدم، مشکلی نداشت. فکر می کنم مشکل از قفل محافظ ECU بوده. آخه قبلا هم چند بار errorهای الکی داده بود. حالا اگه خدای نکرده باز به مشکل خورد میگم. ولی بعید می دونم مشکلی پیش بیاد.
این وسط فقط دویست و خرده ای خرج رو دستم موند، ولی خب سوزن انژکتورام نو شدن و راه رفتن ماشین بهتر شده.

حالا اساتید فن نظر بدن که چجوری قرار گرفتن یه صفحه فلزی روی ECU میتونه تو کارش خلل ایجاد کنه؟!...


توضیح در مورد قفل ECU: (برای دوستانی که احتمالا نمیدونن چیه)
یک صفحه فلزی هستش که با یک قطعه ی دیگه زیر و روی ECU بسته میشن تا مانع سرقت ECU بشه. با چند تا پیچ مختلف بسته میشه که برای سارق نامرد، هم باز کردنشون زمان بره، هم آقا دزده در اون لحظه آچار مخصوص رو نداره که بازشون کنه. و بی خیال دزدی میشه...


چیزعجیب وجدبدی نیست دوست من من ودوستان برااساس اینکه ماشین کاملا فابریک وچیزی اضافه وکم نشده به شما کمک خواهیم کردداشتیم برای 206 چراغ عوض شده قویترگذاشته شده BSI بعدازمدتی برای جاید دیگری مشکل سازشده درکلا شما بایدبرای عیب یابی یه سری چیزهای اضافه ربردارید یاحتی کمی کسری راکامل کنید که من ودوستان بیخبرهستیم ولی درکل تجربه خوبی بود

_________________
امضا
همیشه به یاداشته باشیم مهم نیست چه داریم مهم این است ازچه راهی به دست آورده ایم


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: شنبه اسفند 20, 90 6:11 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: سه شنبه آذر 28, 90 1:14 am

پست ها : 674

محل سکونت: تهران
تشکر کرده اید: 933 مرتبه
تشکر شده:
1323 مرتبه در 495 پست

نوع خودرو: 206 تیپ 5 83 فروختمش

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
حرف شما درست. اما آخه کی فکرشو می کنه که یه صفحه فلزی که برای محافظت ECU از سرقت روش گذاشته میشه تا این حد می تونه مشکل ساز بشه؟

ولی در مجموع از همه کسانی که کمک کردن و نظر دادن ممنونم.

_________________
امضا عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد  تو برو خود را باش
هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت
گفتار نیک   پندار نیک   کردار نیک
کاش در زمان کورش به دنیا می اومدم


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: شنبه اسفند 20, 90 7:10 pm 
آفلاين
گروه مدیریت
گروه مدیریت
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه خرداد 29, 90 1:42 pm

پست ها : 3098

محل سکونت: اهوازآلوده ترین شهردنیا
تشکر کرده اید: 2277 مرتبه
تشکر شده:
3207 مرتبه در 1527 پست

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
endwaiter نوشته است:
حرف شما درست. اما آخه کی فکرشو می کنه که یه صفحه فلزی که برای محافظت ECU از سرقت روش گذاشته میشه تا این حد می تونه مشکل ساز بشه؟

ولی در مجموع از همه کسانی که کمک کردن و نظر دادن ممنونم.


حقیقتش خودم هم تعجب کردم که قفل کردن ای سی یوچه ربطی به بدکاردن داره برای همین اصراربراین دارم که برق 206 دستکاری وتاحدامکان فابریکی باشه اینهم یه مدلشه ایسی یوحساسترین بخش کارکردوفرماندهی موتورروبرعهده داره حال درای سی یوبانصب این قفل چه وکجای ای سی یو رومختل میکنه نمیدونم من هم برای اینکه اب باورودبه هواکش بالای درب موتوربه ای سی یونرسه یه ورق نسوزاراینهای که براس ظروف یک بارومصرف استفاده شده بالای ای سی یو وپیچوندم نکنه برای من هم مشکل سازبشه ؟

_________________
امضا
همیشه به یاداشته باشیم مهم نیست چه داریم مهم این است ازچه راهی به دست آورده ایم


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: شنبه اسفند 20, 90 9:31 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: سه شنبه آذر 28, 90 1:14 am

پست ها : 674

محل سکونت: تهران
تشکر کرده اید: 933 مرتبه
تشکر شده:
1323 مرتبه در 495 پست

نوع خودرو: 206 تیپ 5 83 فروختمش

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
من خودم فکر می کنم سه تا علت ممکنه داشته باشه.


1- ممکنه سوکتهای ECU تحت فشار بودن و بعضی وقتها این فشار با توجه به حساسیت ECU مشکل ساز می شده.

2- به خاطر فلزی بودنش، بار الکتریکی ایجاد می کرده که بازم به دلیل حساسیت بالای ECU خلل ایجاد می کرده.

3- دلش می خواسته من یه کم خرج کنم و سوزن انژکتورامو نو کنم.

*در کل خودم هنوز یه جورایی شوکه هستم و باورش برام سخته. تازه می فهمم که چند بار گذشته هم چرا error های عجیب غریب می داده.

*فکر کنم دریچه گازم هم بخاطر همین یه بار اذیت کرد و تعمیرکار نامرد هم الکی (به خاطر ناشی بودن من) دریچه گازم رو از چنگم درآورد. ندونستن این مسئله بالای 400000 تومن خرج رو دستم گذاشته. (دریچه گاز، دیاگ های مختلف و سوزن انژکتورا)

*به شما هم پیشنهاد می کنم قطعات حساس و گرون ماشینتون رو زود عوض نکنید. مخصوصا اگه اصلی هستن. جنسای اصلی 206 خرکارتر از چیزی هستن که ما فکر می کنیم.

*قبل از عوض کردن قطعه هم اگه وسیله غیر استاندارد یا نامتعارفی رو ماشین نصب کردید، اول اونو جدا کنید، بعد دنبال دلیل خرابی باشید.

_________________
امضا عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد  تو برو خود را باش
هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت
گفتار نیک   پندار نیک   کردار نیک
کاش در زمان کورش به دنیا می اومدم


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: دوشنبه اسفند 22, 90 7:43 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه

تاريخ عضويت: يکشنبه بهمن 16, 90 4:10 pm

پست ها : 21

محل سکونت: تهران
تشکر کرده اید: 3 مرتبه
تشکر شده:
3 مرتبه در 2 پست

نوع خودرو: 206A
دوستان برای من هم 1 مشکلی پیش اومده اونم اینه که وقتی درجه اب ماشینم پایینه و ماشین و یا همون موتور سرده ماشین ریپ میزنه,یعنی وقتی دور موتور میرسه روی 2 ریپ میزنه و میاد پایین ولی دوباره که گاز میدم دوباره ریپ میزنه.


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: دوشنبه اسفند 22, 90 7:47 pm 
آفلاين
گروه مدیریت
گروه مدیریت
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه خرداد 29, 90 1:42 pm

پست ها : 3098

محل سکونت: اهوازآلوده ترین شهردنیا
تشکر کرده اید: 2277 مرتبه
تشکر شده:
3207 مرتبه در 1527 پست

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
keyvan7sheva نوشته است:
دوستان برای من هم 1 مشکلی پیش اومده اونم اینه که وقتی درجه اب ماشینم پایینه و ماشین و یا همون موتور سرده ماشین ریپ میزنه,یعنی وقتی دور موتور میرسه روی 2 ریپ میزنه و میاد پایین ولی دوباره که گاز میدم دوباره ریپ میزنه.


گل شمامتولدچه سالیه ؟چقدرکارکرده تابه حال مپ سنسورودرچه گاز شستشوشده ؟

_________________
امضا
همیشه به یاداشته باشیم مهم نیست چه داریم مهم این است ازچه راهی به دست آورده ایم


بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: دوشنبه اسفند 22, 90 7:53 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه

تاريخ عضويت: يکشنبه بهمن 16, 90 4:10 pm

پست ها : 21

محل سکونت: تهران
تشکر کرده اید: 3 مرتبه
تشکر شده:
3 مرتبه در 2 پست

نوع خودرو: 206A
متولد 83
حدود 105000 تا کار کردهو نمی دونم که دریچه گاز کی شسته شده.
ولی شمع ها را تازه عوض کردم


در کل 1 بار ویرایش شده. اخرین ویرایش توسط keyvan7sheva در دوشنبه اسفند 22, 90 8:17 pm .

بالا
 مشخصات  
پستارسال شده در: دوشنبه اسفند 22, 90 8:03 pm 
آفلاين
گروه مدیریت
گروه مدیریت
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه خرداد 29, 90 1:42 pm

پست ها : 3098

محل سکونت: اهوازآلوده ترین شهردنیا
تشکر کرده اید: 2277 مرتبه
تشکر شده:
3207 مرتبه در 1527 پست

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
keyvan7sheva نوشته است:
متولد 83
حدود 105000 تا کار کردهو نمی دونم که دریچه گاز کی شسته شده.
ولی شمع ها را تازه عوض کردم


اولین کار بابازکردن مپ سنسوروشستشووسرویس کن برای اینکه راحت بازکنی به تایپیک زیر مراجعه کن

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

بعدهم تست کن ببین باز هم این مشکل وجودداره یا خیر

_________________
امضا
همیشه به یاداشته باشیم مهم نیست چه داریم مهم این است ازچه راهی به دست آورده ایم


بالا
 مشخصات  
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  
ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 1071 پست ]  برو به صفحه قبلي  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 108  بعدي

ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


مباحث مرتبط
 مباحث   نويسنده   پاسخ ها   بازديدها   آخرين پست 
موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. بررسی علل مشکل کپ کردن و مکث گاز موتور tu3

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1 ... 12, 13, 14 ]

206

133

11028

شنبه مرداد 25, 93 10:07 pm

alireza2002_2007 نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. روشن کردن موتور در سراشیبی

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2, 3, 4, 5 ]

iran45.mehran

49

3397

سه شنبه خرداد 7, 92 4:29 pm

مهدی 111 نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. تمیز کردن موتور از دریچه گاز

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2 ]

exir66

18

1425

جمعه شهریور 28, 93 8:24 pm

n2o نمایش آخرین ارسال

اين مبحث بسته شده است.شما نمي توانيد پست هاي خود را ويرايش يا پست جديدي ارسال کنيد. بد کار کردن موتور در دمای هوای خیلی گرم

Pouya_m

2

1236

شنبه مرداد 12, 92 9:13 pm

Mehdi.T نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. سیستمی برای کنترل گاز 206 و کم کردن شتاب موتور

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2 ]

parsa

12

1377

جمعه آذر 29, 92 11:35 pm

ali_bakhshi-zadeh نمایش آخرین ارسال

 


چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: Bing [Bot] و 0 مهمان


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما نمي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد

جستجو براي:
انتقال به:  
cron



News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB Ver: 3.0.11
Developed by ArmanPC | Persian by Maghsad