به انجمن تخصصی پژو 206. خوش امدید برای عضویت اینجا را کلیک کنید


اعلانات سایت

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

امروز جمعه اردیبهشت 5, 93 9:29 am
خرید و فروش ماشین

محل تبلیغ شما


ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


قوانين انجمن


لطفا قبل از ایجاد مبحث جدید از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل کنید .

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.   



ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 698 پست ]  برو به صفحه قبلي  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 70  بعدي
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: جمعه فروردین 15, 92 1:22 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 11 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 11 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه شهریور 12, 91 9:08 pm

پست ها : 379

محل سکونت: تهران... :-(
تشکر کرده اید: 1900 مرتبه
تشکر شده:
526 مرتبه در 227 پست

نوع خودرو: ↓↓↓↓↓↓↓↓↓

تیپ خودرو: 206 SD V9
آقا ما هم همیشه معمولی میزدیم بعد چند وقت یه باک سوپر زدیم
صبحا که ماشین  خیللی بد روشن میشه
با 3 تا استارت و پت پت کنان دور به 700 800 میرسه

محسن جان شما مشکلت بر عکس ماست!!
واقعا چرا؟!

_________________
امضا
Amir Mohammad ;)

MOTION & EMOTION


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم 208 به خاطر این پست تشکر کرده اند
daee ramiz
پستارسال شده در: جمعه فروردین 15, 92 1:27 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: سه شنبه بهمن 11, 90 7:22 pm

پست ها : 1988

محل سکونت: گنبد کاووس(69)
تشکر کرده اید: 1443 مرتبه
تشکر شده:
2510 مرتبه در 1158 پست

نوع خودرو: Peugeot

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
208 نوشته است:
آقا ما هم همیشه معمولی میزدیم بعد چند وقت یه باک سوپر زدیم
صبحا که ماشین  خیللی بد روشن میشه
با 3 تا استارت و پت پت کنان دور به 700 800 میرسه

محسن جان شما مشکلت بر عکس ماست!!
واقعا چرا؟!


منظورم این بود که وقتی از معمولی به سوپر یا برعکس بنزین میزنیم مشکلاتی از این قبیل پیش میاد
کلا وقتی نوع سوخت فرق میکنه
حداقل برای ماشینه من اینجوریه///

_________________
امضا
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم Mohsen.N به خاطر این پست تشکر کرده اند
khordad, daee ramiz
پستارسال شده در: جمعه فروردین 15, 92 1:30 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 11 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 11 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه شهریور 12, 91 9:08 pm

پست ها : 379

محل سکونت: تهران... :-(
تشکر کرده اید: 1900 مرتبه
تشکر شده:
526 مرتبه در 227 پست

نوع خودرو: ↓↓↓↓↓↓↓↓↓

تیپ خودرو: 206 SD V9
یعنی اگه ما باک های بعدی رو هم سوپر بزنیم ممکنه حل بشه؟!

_________________
امضا
Amir Mohammad ;)

MOTION & EMOTION


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم 208 به خاطر این پست تشکر کرده اند
daee ramiz
پستارسال شده در: جمعه فروردین 15, 92 1:57 am 
آفلاين
متخصص فنی
متخصص فنی

تاريخ عضويت: شنبه آذر 11, 91 9:05 pm

پست ها : 477

محل سکونت: مشهد
تشکر کرده اید: 862 مرتبه
تشکر شده:
1697 مرتبه در 384 پست

نوع خودرو: 206

تیپ خودرو: 206 تیپ 2
ممکنه باید امتحان کنی .
این کار کردن موتور با یه نوع سوخت که محسن میگه تجربه درست وخوبیه منم قبلا یعنی حدود یه سال قبل بیشتر سوپر می زدم شتاب وکشش موتور خیلی خوب وعالی بود فقط مشکل بد روشن شدن صبحها رو داشتم البته حالا که این مطلبو خوندم یادم میاد که مقید نبودم همیشه سوپر بزنم شاید مشکل رفع می شد ولی یه چیز دیگه بنظرم میرسه نمی دونم چقدر درست باشه اینکه کارکرد و وضعیت موتور هم به هر حال در بد روشنی صبح بی تاثیر نیست مثلا کارکرد موتور ماشین من بالاست و واشر سر سیلنر ضعیفه و آب کم میکنه طبیعیه که مثلا بد روشنی با بنزین سوپر برام بیشترخودشو نشون میده اما با بنزین معمولی مشکلم کمتره


بالا
 مشخصات  
 موضوع پست:
پستارسال شده در: جمعه فروردین 16, 92 8:17 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه اسفند 21, 90 7:53 pm

پست ها : 187

محل سکونت: شمال
تشکر کرده اید: 1690 مرتبه
تشکر شده:
563 مرتبه در 217 پست

نوع خودرو: peugeot

تیپ خودرو: 206 تیپ 2
سلام مجدد صبح تون هم بخیر
همگی بفرمایید نون بربری گرم و مربای آلبالو +خامه. جاتون خالی.
آقا اولا که دم همتون گرم که جواب دادید به ما .خوب حالا میگید چه باید کرد؟
چیزی باید شستشو بشه؟پیچ چیزی زو کم و زیاد کنیم ؟
توی چیزی باید فوت کنیم؟.....
راستی تفاقا من از همون باک اول به ماشین سوپر زدم و تک استارت روشن بود اما این اواخر که سوپر قطع شد بنزین ساده این بلارو سر این زبون بسته آورد
حالا راهکاری داره؟

_________________
امضا کسی که دلش به خریدن TU5 کارکرد نیست،حقشه که TU3سوار بشه.


بالا
 مشخصات  
 موضوع پست:
پستارسال شده در: جمعه فروردین 16, 92 9:18 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: سه شنبه بهمن 11, 90 7:22 pm

پست ها : 1988

محل سکونت: گنبد کاووس(69)
تشکر کرده اید: 1443 مرتبه
تشکر شده:
2510 مرتبه در 1158 پست

نوع خودرو: Peugeot

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
فکر کنم با این وضعیته بنزین باید بسوزیم و بسازیم/یه سوال داشتم تاپیکه مربوطه رو پیدا نکردم / لطفا در پ خ به بنده جواب بدین تا تپیک بهم نخوره با تشکر
چه عواملی با عثه خراب شدنه واشر سرسیلندر میشه؟و اگر خراب باشه از کجا باید فهمید؟
ممنون

_________________
امضا
فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.


بالا
 مشخصات  
 موضوع پست: Re:
پستارسال شده در: جمعه فروردین 16, 92 10:02 am 
آفلاين
متخصص فنی
متخصص فنی

تاريخ عضويت: شنبه آذر 11, 91 9:05 pm

پست ها : 477

محل سکونت: مشهد
تشکر کرده اید: 862 مرتبه
تشکر شده:
1697 مرتبه در 384 پست

نوع خودرو: 206

تیپ خودرو: 206 تیپ 2
Mohsen.N نوشته است:
فکر کنم با این وضعیته بنزین باید بسوزیم و بسازیم/یه سوال داشتم تاپیکه مربوطه رو پیدا نکردم / لطفا در پ خ به بنده جواب بدین تا تپیک بهم نخوره با تشکر
چه عواملی با عثه خراب شدنه واشر سرسیلندر میشه؟و اگر خراب باشه از کجا باید فهمید؟
ممنون

محسن جان با اجازه مدیران همینجا می گم شاید بدرد دوستان دیگه هم بخوره
تا جایی که من خبر دارم مهمتربن عوامل سوختن واشر سر سیلندر عمر زیاد موتور و بیشتر از اون گرم شدن بیش از حد موتور بر اثر عواملی مثل گیر کردن ترموستات می باشد برای خودم هر دو پیش اومده هم کارکرد بالاست و هم پارسال ماشین دست کسی بود ترموستات تو حالت بسته مونده بود و موتور جوش آورده بود با همون حالت جوش آورده و چراغ STOP روشن بعلت ناواردی راننده 1 ساعت باهاش رانندگی کرده بود وقتی اومد خونه و گفت چراغ STOP روشنه کار از کار گذشته بود ترموستاتو عوض کردم ولی از اون به بعد هم صدای موتور اصطلاحا درشت تر شد و هم بیشتر آب کم می کنه شانسی که آوردم دمای هوا تو اون روز زیر صفر درجه بود و گرنه ممکن بود موتور گریپاژ کنه و میزان خسارت بیشتر شه
ببخشید که داستان تعریف کردم

و اما فهمیدن اینکه واشر سر سیلندرسوخته همونطور که اشاره کردم
1-موتور 206 چون تو دمای بالا کار میکنه از کارکرد 160000 تا 200000 کیلومتر باید منتظر ضعیف شدن و سوختن واشر باشید
2-کم کردن آب هر چه بیشتر باشه معرف خوردگی بیشتر واشره از هفته ای یه استکان تا یه لیتر
3-بد روشنی صبح چون آب از طریق واشر خراب وارد محفظه موتور شده و سر شمع میعان می کنه و اولا صبح چند بار استارت می خوره وقتی هم که روشن میشه 3 کار می کنه و صدای تراکتور می ده

آقا شرمنده من پر حرفم وکلا دوست دارم خیلی توضیح بدم
ضمنا اینم لینک مشکلات واشر سر سیلندر اگه خواستین این مطلبو اونجا ادامه بدین:
forum-f15/topic-t1723.html


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم khordad به خاطر این پست تشکر کرده اند
_behzad_, Mohsen.N
 موضوع پست:
پستارسال شده در: شنبه فروردین 17, 92 7:07 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه

تاريخ عضويت: يکشنبه بهمن 15, 91 10:30 pm

پست ها : 43

محل سکونت: شیراز
تشکر کرده اید: 10 مرتبه
تشکر شده:
9 مرتبه در 6 پست

نوع خودرو: 206

تیپ خودرو: 206 تیپ 2
سلام در مورد دیر روشن شدن ماشین.به طوری که اول صبح که هوا سرده تک استارته ولی کمی هوا گرم بشه چند استارتی باید زد.در ضمن زمانی که ماشین روشنه خاموش کنی بلافاصله استارت بزنی بازم تک استارته ولی یه 10 دقیقه بگذره بازم باید چند استارت بزنی توجیهی هست ؟نا گفته نمونه ماشینم در 1500 تایی نیم لیتر روغن کم می کنه.زمان روشن شدن موتور 3 بوق می کشه اون طبیعی هست یا نه؟ممنون


بالا
 مشخصات  
 موضوع پست: Re:
پستارسال شده در: شنبه فروردین 17, 92 9:18 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 9 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: جمعه خرداد 5, 91 8:35 am

پست ها : 740

محل سکونت: 14-63
تشکر کرده اید: 1473 مرتبه
تشکر شده:
741 مرتبه در 393 پست

نوع خودرو: فعلا هیچ

تیپ خودرو: 206 تیپ 2
sorena6469 نوشته است:
سلام در مورد دیر روشن شدن ماشین.به طوری که اول صبح که هوا سرده تک استارته ولی کمی هوا گرم بشه چند استارتی باید زد.در ضمن زمانی که ماشین روشنه خاموش کنی بلافاصله استارت بزنی بازم تک استارته ولی یه 10 دقیقه بگذره بازم باید چند استارت بزنی توجیهی هست ؟نا گفته نمونه ماشینم در 1500 تایی نیم لیتر روغن کم می کنه.زمان روشن شدن موتور 3 بوق می کشه اون طبیعی هست یا نه؟ممنون

سلام...
شما حتما اول باطری رو ببر پیش یه باطری ساز چک کنه و بعدم از سلامت پمپ بنزین و اتصلاتش اطمینان پیدا کن...

_________________
امضا نام : مهدی
سلامتی بهترین نعمت است............


بالا
 مشخصات  
 موضوع پست:
پستارسال شده در: شنبه فروردین 17, 92 9:22 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: جمعه فروردین 25, 91 10:40 pm

پست ها : 122

محل سکونت: شیراز
تشکر کرده اید: 448 مرتبه
تشکر شده:
35 مرتبه در 24 پست

نوع خودرو: 206 خوش تیپ !
دوستان از یه منبع موسخ تو شرکت نفت شنیدم که مشکل از این بنزین های سوپر چینی و بی کیفیت هستش که بعد از یه مدت که بنزین سوپر گیر نمیومد وارد کردن که نه بو داره نه رنک و نه خاصیت ...
شخصا مشکلم صد درصد با زدن یک باک بنزین معمولی حل شد ، صبح زود با تک استارت روشن میکنم ...
پیروز باشید


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم SASA31 به خاطر این پست تشکر کرده اند
Vahid Eivazi
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  
ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 698 پست ]  برو به صفحه قبلي  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 70  بعدي

ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


مباحث مرتبط
 مباحث   نويسنده   پاسخ ها   بازديدها   آخرين پست 
موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. استارت نخوردن ماشین و پیغام remote control low battery

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2 ]

بابك رحيمي

12

4008

يکشنبه شهریور 19, 91 10:50 am

repsol نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. روشن کردن موتور در سراشیبی

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2, 3, 4, 5 ]

iran45.mehran

49

2979

سه شنبه خرداد 7, 92 4:29 pm

مهدی 111 نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. 3 لیتر آب تو فیلتر هوا و روشن شدن چراغ چک

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2 ]

bbs_sam

11

604

يکشنبه بهمن 15, 91 4:18 pm

bbs_sam نمایش آخرین ارسال

اين مبحث بسته شده است.شما نمي توانيد پست هاي خود را ويرايش يا پست جديدي ارسال کنيد. مشکلات من با 206 V1 89

m.malek

6

1043

يکشنبه تیر 12, 90 8:16 pm

206 نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. صدای جریان آب داخل اتاقک در لحظه روشن کردن ماشین

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1, 2, 3 ]

SHAHROKH

24

1929

پنج شنبه فروردین 28, 93 9:07 pm

hoomanb1985 نمایش آخرین ارسال

 


چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: _behzad_ و 1 مهمان


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما نمي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد

جستجو براي:
انتقال به:  
cron



News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB Ver: 3.0.11
Developed by ArmanPC | Persian by Maghsad