به انجمن تخصصی پژو 206. خوش امدید برای عضویت اینجا را کلیک کنید


اعلانات سایت

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.

امروز چهارشنبه شهریور 26, 93 5:57 am
خرید و فروش ماشین

فروش لوازم آپشن و لوکس

آچار 24


ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


قوانين انجمن


لطفا قبل از ایجاد مبحث جدید از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل کنید .

فقط اعضا مجاز به مشاهده لینک ها هستند، لطفا برای مشاهده لینک های انجمن ثبت نام کنید یا وارد انجمن شوید.   



ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 2736 پست ]  برو به صفحه قبلي  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 274  بعدي
نويسنده پيغام
پستارسال شده در: دوشنبه خرداد 27, 92 2:40 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه

تاريخ عضويت: پنج شنبه خرداد 16, 92 10:27 am

پست ها : 22
تشکر کرده اید: 33 مرتبه
تشکر شده:
22 مرتبه در 10 پست

نوع خودرو: 206

تیپ خودرو: 206 تیپ 2
Ashkan3544 نوشته است:
سلام
دوستان من یه مشورت اصولی لازم دارم
حالا سوال:
1- آیا این تعویض ترموستات به 74 به موتور آسیب میزنه؟
2- چقدر تو کل قضیه تاثیر مثبت داره و اصلا ارزش داره همچین کاری کنم؟
3- آیا اگر ترموستات رو 74 کنم ، فن ماشین هم روی 74 به بالا روشن میشه یا روی همون 90 به بالا؟
4- این مشکل روشن بودن کولر و داغ شدن و جون نداشتن موتور و اینها با اینکار حل خواهد شد؟
5- اگر مشکل گاز نخوردن موتور بعد از 3 ساعت کارکردن مداوم کولر ماله پمپ بنزین نیست ، ماله چیه و چطور حل میشه؟

مرسی

اشکان جان سلام
1-ترموستات 74 همانطور که در صفحات مختلف تاپیک دوستان اشاره کرده بودند معایبی مانند خام سوزی و یا مصرف بیشتر سوخت را بدنبال خواهد داشت اما منظور شما در سردتر کار کردن موتور و گیربکس در حرکت جاده را براورده می کند
2-اگر شما معتقدین بیشتر اوقات دمای موتور بالای 90 بوده و حتی به 98 میرسد  حالا ترموستات چه 74 باشه و چه 89 بهر حال دهانه هر 2 نوع ترموستات در این دمای کاری موتور کاملا بازه و عامل گرما چیز دیگه است
3-خیر فن دور کند با اطلاع سنسور دمای آب (فشنگی آب ) به ecu و فرمان صادره از آن در 98 روشن می شود تفاوت ترموستات 74 در اینه که زودتراجازه ورود آب رادیاتور اصلی به موتور و گیربکس و سر سیلندر رو میده و در 10 یا 20 دقیقه اول حرکت ماشین دیرتر به اون دمای بالای 90 می رسین در عوض در حرکت جاده و سرعت بالای 100 کیلومتر و یا در زمستان آمپر آب پایین میاد و کار در دمای همیشه پایین به موتورو گیربکس فشار میاره
4-مانند پاسخ بند 2
5-پمپ بنزین که داخل باک هست و گرم و سرد شدنش با بنزین انجام میشه اگه همیشه با باک خالی حرکت کنین احتمال گرم شدن و سوختنش هست




بالا
 مشخصات  
 موضوع پست:
پستارسال شده در: دوشنبه خرداد 27, 92 3:15 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: شنبه آبان 13, 91 2:47 pm

پست ها : 13

محل سکونت: لارستان بزرگ
تشکر کرده اید: 157 مرتبه
تشکر شده:
12 مرتبه در 7 پست

نوع خودرو: PARS ELX & V9

تیپ خودرو: 206 SD V9
سلام.بچه ها من یه 206 v9 دارم.چند وقت پیش واسه یه کاری رفتم ایران خودرو.اونجا طرف ماشینمو که دید گفت اب رادیاتور ماشینت کمه یکم بهش اضافه کن.منم هم همین کار رو کردم و یه مقدار کمی بهش اضافه کردم ولی از اون به بعد ماشین رو که روشن میکنم دما خیلی زود از90 بالاتر میره و معمولا بین 100 تا 110 میمونه ولی گاهی اوقات تا نزدیک 120(نزدیک خط قرمز) هم میره.کسی میدونه مشکلش چیه؟خواهش میکنم کمکم کنید.


بالا
 مشخصات  
 موضوع پست: Re:
پستارسال شده در: دوشنبه خرداد 27, 92 6:39 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 13 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 13 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: چهارشنبه فروردین 10, 90 10:06 am

پست ها : 221

محل سکونت: اصفهان-sp city
تشکر کرده اید: 78 مرتبه
تشکر شده:
176 مرتبه در 68 پست

نوع خودرو: TIP2 206 86
Mohammad.k نوشته است:
سلام.بچه ها من یه 206 v9 دارم.چند وقت پیش واسه یه کاری رفتم ایران خودرو.اونجا طرف ماشینمو که دید گفت اب رادیاتور ماشینت کمه یکم بهش اضافه کن.منم هم همین کار رو کردم و یه مقدار کمی بهش اضافه کردم ولی از اون به بعد ماشین رو که روشن میکنم دما خیلی زود از90 بالاتر میره و معمولا بین 100 تا 110 میمونه ولی گاهی اوقات تا نزدیک 120(نزدیک خط قرمز) هم میره.کسی میدونه مشکلش چیه؟خواهش میکنم کمکم کنید.


ببینین فن دور کند کار میکنه...وقتی از 90 رد میشه و به 100 میرسه دور کند فن باید روشن بشه تا به 90 بر گرده دوباره...اگه کار نکرد مقاومت فن باید عوض بشه...

_________________
امضا نصب شده تیپ 2 86
-ارتفاع از جلو 2 انگشت با گلگیر از عقب لب به لب-پایونیر DEH_5850MP- باند عقب 2 تا پایونیر-- و دیگر هیچ


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم ali206 به خاطر این پست تشکر کرده اند
Mohammad.k
 موضوع پست: Re: Re:
پستارسال شده در: دوشنبه خرداد 27, 92 7:24 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه

تاريخ عضويت: پنج شنبه خرداد 16, 92 10:27 am

پست ها : 22
تشکر کرده اید: 33 مرتبه
تشکر شده:
22 مرتبه در 10 پست

نوع خودرو: 206

تیپ خودرو: 206 تیپ 2
ali206 نوشته است:
Mohammad.k نوشته است:
سلام.بچه ها من یه 206 v9 دارم.چند وقت پیش واسه یه کاری رفتم ایران خودرو.اونجا طرف ماشینمو که دید گفت اب رادیاتور ماشینت کمه یکم بهش اضافه کن.منم هم همین کار رو کردم و یه مقدار کمی بهش اضافه کردم ولی از اون به بعد ماشین رو که روشن میکنم دما خیلی زود از90 بالاتر میره و معمولا بین 100 تا 110 میمونه ولی گاهی اوقات تا نزدیک 120(نزدیک خط قرمز) هم میره.کسی میدونه مشکلش چیه؟خواهش میکنم کمکم کنید.


ببینین فن دور کند کار میکنه...وقتی از 90 رد میشه و به 100 میرسه دور کند فن باید روشن بشه تا به 90 بر گرده دوباره...اگه کار نکرد مقاومت فن باید عوض بشه...


و البته از هواگیری سیستم خنک کننده غافل نشید


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم Mahmood_J به خاطر این پست تشکر کرده اند
Mohammad.k
 موضوع پست: Re: Re:
پستارسال شده در: دوشنبه خرداد 27, 92 11:57 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 20 ثانیه

تاريخ عضويت: يکشنبه خرداد 25, 92 12:34 am

پست ها : 6
تشکر کرده اید: 2 مرتبه
تشکر شده:
3 مرتبه در 3 پست

تیپ خودرو: 206 تیپ 2
Mahmood_J نوشته است:
ali206 نوشته است:
Mohammad.k نوشته است:
سلام.بچه ها من یه 206 v9 دارم.چند وقت پیش واسه یه کاری رفتم ایران خودرو.اونجا طرف ماشینمو که دید گفت اب رادیاتور ماشینت کمه یکم بهش اضافه کن.منم هم همین کار رو کردم و یه مقدار کمی بهش اضافه کردم ولی از اون به بعد ماشین رو که روشن میکنم دما خیلی زود از90 بالاتر میره و معمولا بین 100 تا 110 میمونه ولی گاهی اوقات تا نزدیک 120(نزدیک خط قرمز) هم میره.کسی میدونه مشکلش چیه؟خواهش میکنم کمکم کنید.


ببینین فن دور کند کار میکنه...وقتی از 90 رد میشه و به 100 میرسه دور کند فن باید روشن بشه تا به 90 بر گرده دوباره...اگه کار نکرد مقاومت فن باید عوض بشه...


و البته از هواگیری سیستم خنک کننده غافل نشید

بله دقیقا به احتمال قوی هوا گرفته....


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم m3ff به خاطر این پست تشکر کرده اند
Mohammad.k
 موضوع پست:
پستارسال شده در: دوشنبه خرداد 27, 92 11:58 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن 4, 89 3:43 pm

پست ها : 77

محل سکونت: همون جایی که دلبر خونه داره
تشکر کرده اید: 3 مرتبه
تشکر شده:
231 مرتبه در 95 پست

نوع خودرو: پنگول GTA6
جناب مسعود جان 206 و محمود خان J .... تشکر در ابعاد وسیع

خوب محمود جان حالا یک موردی.... اگر زمستون ترموستات رو 89 کنم چی؟
من میخوام یه جوری قبل از رسیدن به 90 موتور شروع کنه به خنک کردن که نره برسه به 100 ! از طرفی هم شما میفرمایید که دمای خنک تر موتور به موتور فشار میاره ! چرا؟
و یک سوال. با وجود ترموستات 89 روی ماشین ، نمیشه کاری کرد که حداقل فن یه کم زودتر وارد مدار بشه که از بالا تر رفتن دما و نزدیک شدن به 100 جلوگیری کنه؟

_________________
امضا فقط عشق رو به ماشین ترجیح میدم


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم Ashkan3544 به خاطر این پست تشکر کرده اند
masoud 206
 موضوع پست:
پستارسال شده در: سه شنبه خرداد 27, 92 12:24 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه
نماد کاربر

تاريخ عضويت: جمعه خرداد 26, 91 7:43 pm

پست ها : 144
تشکر کرده اید: 1205 مرتبه
تشکر شده:
136 مرتبه در 76 پست

نوع خودرو: 206

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
با اجازه اساتید محترم داداش من فکر نکنم شما بتونی فن رو زودتر روشن کنی به دلایل مختلف پارامترهای گرمایی متور به دقت تنظیم شده شما با دستکاری کردن هر یک برای بهینه کار کردن موتور دردسر درست میکنید دوست من فقط یک مورد که من انجام دادم منهم مثل شما ماشینم یه مقداری دیر عمل میکرد برای خنک کردن تنها کاری که کردم از اوراقی از روی یک موتور تیپ 5 دیگه یه ترموستات فرانسوی فابریک باز کردم با برسی ترموستات دیدم واشرش سالم هست فقط برای اینکه مطمعن بشم که گیرپاج نیست انداختمش تو اب جوش و به درستی عمل کرد سپس رو ماشین نصبش کردم و بعد هواگیری کردم همین کار باعث شد که الان موتور مثل ساعت سیستم خنک کنندش کار میکنه با تمام این صحبتها ولی به علت گرمی هوا بعضی وقتها که به منزل میرسم باید یه دو دقیقه ای صبر کنم تا فن خاموش بشه داداش من زیاد با این سیستم ور نرو چون برات دردسر درست میکنه اگر دما رو کم کنی مصرف میره بالا دما زیاد بره بالا به واشر سرسیلندر فشار میاره پس ولش کن البته تا نظر اساتید محترم چی باشه موفق باشید


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم alphi به خاطر این پست تشکر کرده اند
Mehdi.T, Mahmood_J, masoud 206
 موضوع پست:
پستارسال شده در: دوشنبه تیر 3, 92 12:52 pm 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 20 ثانیه

تاريخ عضويت: دوشنبه تیر 3, 92 12:34 pm

پست ها : 1
تشکر کرده اید: 0 مرتبه
تشکر شده:
0 مرتبه در 0 پست

تیپ خودرو: 206 تیپ 2
سلام دوستان
ماشینم 206 تیپ 2 مدل 83 هست
تو شهر و ترافیک با کولر امپر تا 95 بیشتر بالا نمیاد ولی تو جاده حتی بدون کولر آمپر تا 110 و 115 بالا میره
بردم نمایندگی ترموساتو عوض کرد همه چیزم چک کرد همه چیز درست بود ولی ماشین درست نشد
علت چی میتونه باشه ؟
واتر پمپ نیس ؟


بالا
 مشخصات  
 موضوع پست: Re:
پستارسال شده در: دوشنبه تیر 3, 92 7:00 pm 
آفلاين
گروه مدیریت
گروه مدیریت
نماد کاربر

تاريخ عضويت: يکشنبه خرداد 29, 90 1:42 pm

پست ها : 3084

محل سکونت: اهوازآلوده ترین شهردنیا
تشکر کرده اید: 2276 مرتبه
تشکر شده:
3191 مرتبه در 1518 پست

تیپ خودرو: 206 تیپ 5
closeup63 نوشته است:
سلام دوستان
ماشینم 206 تیپ 2 مدل 83 هست
تو شهر و ترافیک با کولر امپر تا 95 بیشتر بالا نمیاد ولی تو جاده حتی بدون کولر آمپر تا 110 و 115 بالا میره
بردم نمایندگی ترموساتو عوض کرد همه چیزم چک کرد همه چیز درست بود ولی ماشین درست نشد
علت چی میتونه باشه ؟
واتر پمپ نیس ؟


1- جرم گرفتگی سوراخهای واشرسرسیلندر
2-جرم گرفتگی رادیاتور

مشکل اصلی206 شماعدم گردش خوب آب موتور است

_________________
امضا
همیشه به یاداشته باشیم مهم نیست چه داریم مهم این است ازچه راهی به دست آورده ایم


بالا
 مشخصات  
کاربران زیر از شما کاربر محترم Mehdi.T به خاطر این پست تشکر کرده اند
khordad, m3f
 موضوع پست:
پستارسال شده در: چهارشنبه تیر 5, 92 9:19 am 
آفلاين
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه
شتاب 0 تا 100: 17 ثانیه

تاريخ عضويت: شنبه تیر 3, 91 10:40 am

پست ها : 25
تشکر کرده اید: 20 مرتبه
تشکر شده:
11 مرتبه در 8 پست

نوع خودرو: 206 پژو
بهترین آب رادیاتور چیه؟ می خواهم تمام آب رادیاتور را عوض کنم

یکی اینکه چه مارک آبی خوبه
یکی دیگه اینکه چقدر آب لازم برای عوض شدن تمام آب
سوم اینکه نحوه هوا گیری چطور هست با تشکر از زحمات شما


بالا
 مشخصات  
نمايش پست ها از پيشين:  مرتب سازي بر اساس  
ارسال مبحث جديد پاسخ به مبحث  [ 2736 پست ]  برو به صفحه قبلي  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 274  بعدي

ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت [ ساعت تابستانی ] تنظیم شده است


مباحث مرتبط
 مباحث   نويسنده   پاسخ ها   بازديدها   آخرين پست 
اين مبحث بسته شده است.شما نمي توانيد پست هاي خود را ويرايش يا پست جديدي ارسال کنيد. بد کار کردن موتور در دمای هوای خیلی گرم

Pouya_m

2

1232

شنبه مرداد 12, 92 9:13 pm

Mehdi.T نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. پيوست(ها) مباحث مربوط به باک بنزین و لوله و اتصالات

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1 ... 7, 8, 9 ]

arya

81

6267

دوشنبه مرداد 13, 93 5:06 pm

movaghar نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. پيوست(ها) مشکلات و مباحث مربوط به رادیاتور و قمقمه آب(اب کم کردن و...)

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1 ... 85, 86, 87 ]

محمود

862

51427

شنبه شهریور 22, 93 4:48 pm

yashi70 نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. تعویض موتور به TU5 یا RC و مسائل مربوط به تهیه موتور

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1 ... 7, 8, 9 ]

Sajjad-25

89

2773

چهارشنبه آبان 15, 92 6:30 pm

Sajjad-25 نمایش آخرین ارسال

موضوع ناخوانده دیگری در این انجمن موجود نیست. پيوست(ها) تاپیک جامع مباحث مشکلات مربوط به اگزوز(به استثنا کاتالیزور)

[ برو به صفحهبرو به صفحه: 1 ... 32, 33, 34 ]

هیدن

332

10402

پنج شنبه شهریور 13, 93 9:36 pm

movaghar نمایش آخرین ارسال

 


چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 1 مهمان


شما نمي توانيد مبحث جديدي در اين انجمن ايجاد کنيد
شما نمي توانيد به مباحث در اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن ويرايش کنيد
شما نمي توانيد پست هاي خود را در اين انجمن حذف کنيد
شما نمي توانيد فايل هاي پيوست در اين انجمن ارسال کنيد

جستجو براي:
انتقال به:  
cron



News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB Ver: 3.0.11
Developed by ArmanPC | Persian by Maghsad